| Sendt: 15 November 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hifier
Jeg har et Thule-anlæg (IA60B forstærker + CD150B cd-afspiller, begge de gamle modeller med guldknapper, koblet med et balanceret kabel ), som jeg gerne vil købe nogle gulvhøjtalere til. Derfor vil jeg høre, hvilke erfaringer I har med gulvhøjtalere til sådan et Thule-anlæg, og om der er nogle bestemte højtalere, I kan anbefale til netop mit anlæg? Jeg bor i København, så det må godt være fra butikker i KBH, så jeg kan slæbe dem hjem og høre dem, men det er ikke et krav.
Bedste hilsener Morten
|