Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 06:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL 100 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Claus Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Februar 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 16 November 2008 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Jeg var på besøg hos en bekendt i går aftes og han havde et par gamle JBL 100 stående. De var blevet udkonkurreret af et anlæg fra Bilka (rack + højtalere) han oplyste at de ikke kunne spille i en lille stue. Jeg har på fornemmelsen at de bare skal have en god kraftig forstærker?

Har forsøgt at finde noget på dem, men der kommer hele tiden en model op der hedder L 100, men der er ikke mulighed for at justere lyden på hans model og desværre er de malet sorte på bagsiden, så evt model nummer er skjult.

Kan nogen hjælpe mig med oplysninger om dem og hvad han evt skal kigge efter til at trække dem. Måske noget vintage Sansui?

MVH Claus

Til top Vis Claus Olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus Olsen
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 16 November 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 16 November 2008 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 
Claus Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Februar 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 16 November 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Nej, de er magen til L 100, bare uden de to små knapper til indstilling at mellemtone og diskant. 

Til top Vis Claus Olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus Olsen
 
Claus Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Februar 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 16 November 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Hej exciter, jeg overså dit sidste link. Ja de er lig dem, men uden juster knapperne!

Til top Vis Claus Olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus Olsen
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 17 November 2008 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

Det lyder lidt spøjst, idet L100's kusiner/fætre såsom 4310 og 4311 også havde justeringsknapper, så kan det heller ikke være en af dem. Kan det tænkes at de er blevet modificeret og knapperne simpelthen er fjernet ?
Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 
Claus Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Februar 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 17 November 2008 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Det er en mulighed?...Jeg vil snarest aflægge ham et besøg og gennemgå dem omhyggeligt   Vender tilbage hurtigst mulig.....

 

 

Til top Vis Claus Olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus Olsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes