Tjah hvad kan jeg sige !!
Jeg var en tur i Fona i går - og jeg endte med at slæbe en HK 3550 og en DVD21 med mig hjem. Pris 4.999 kr.
Man må sige at Fona har nogle ihærdige sælgere. Over to omgange indenfor to timer forsøgte de at sælge mig en serviceforsikring til godt 1.100 kr. Det har jeg fravalgt, men de gav mig faktisk indtrykket af, at mit nye udstyr kunne forventes at gå i stykker indenfor de 4 år forsikringen dækker.
Jeg tror dem ikke over en dørtærskel (det er provisionen de jagter) - men er der andre der har erfaringer med at HK ofte skal til reparation vil jeg da gerne høre lidt om det !
Det er fordi de ikke helt ved hvad de snakker om, selvfølgelig kan alt gå i stykker, men H/K er går ikke særlig tit i stykker. Min opfattelse er også de jagtede provision. Selvfølgelig er forsikring ikke en dårlig ting, men alligevel
Anyway - jeg har mulighed for at levere anlægget tilbage indenfor 14 dage hvis jeg er utilfreds med det - men umiddelbart er jeg godt tilfreds - jeg har dog ikke fået opsat surround delen endnu - men det kommer.
Lige en tak til dem der er kommet med gode råd til mig  
|