Ja den kender jeg... men den skal desværre forsynes eksternt, og så koster den 4 gange så meget som den der kinøjser.
Jeg vil helst undgå noget der skal have en dum AC adaptor liggende ved siden af.
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
Sendt: 30 November 2008 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
FHWac skrev:
Det kunne være et DIY projekt.
Ja jeg har overvejet blot at købe en pcm 2902 eller 2704/05 eller noget... mææn jeg gider sgu ikke hehe.. og så at få det i et lille hus så man ikke skal have bare print liggende osv.. nej det er for besværligt
Edit: Skal nok huske at læse alle posts næste gang inden jeg selv poster. Men DIY er da en mulighed. Det skulle ikke være så svært at finde en lille boks til den.
Bruger siden: 29 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 466
Sendt: 30 November 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
Jeg har en fra honkong, den var billig, men spiller fint. ( kan sku ikke høre forskel på den og så mit firevire 410 fra m-audio) Kan desv ikke finde et link. Post fra hongkong blir vist betragtet som ' engelsk ' så der er ikke de sædvanlige besværligheder med moms osv. så hvis det er det der er problemet med ' kina-haløj' ville jeg ikke være bange.
Ja den kender jeg... men den skal desværre forsynes eksternt, og så koster den 4 gange så meget som den der kinøjser. Jeg vil helst undgå noget der skal have en dum AC adaptor liggende ved siden af.
Den spiller skam fint uden forsyning - det er kun en option.
Ja den kender jeg... men den skal desværre forsynes eksternt, og så koster den 4 gange så meget som den der kinøjser. Jeg vil helst undgå noget der skal have en dum AC adaptor liggende ved siden af.
Den spiller skam fint uden forsyning - det er kun en option.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum