| Sendt: 06 December 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har OVC mono og pre rør med full upgrade, Linn DS og Anagram Technologies DAC med nordost valhalla. På et sæt hørning perikles med lowther fullrage (som jeg skifter!) Det syntes jeg ikke er vildt mørkt at høre på, men selvfølgelig nok
noget mørkere end transistor udstyr - måske det ville parres meget
godt!? Allan fra ABAudio, der laver mine OVC, bryder sig ikke om dem
men ja lad os nu høre hvad i har af oplevelser? Jeg sætter virkelig pris på en mellemtone der giver tåre i øjnene, og en luftig top - jeg er vild med de ikke skulle være så sweetspottede.. Så bliver jeg altid betaget af når bassen bare hugger en i maven zug zug zug som en skovhugger i canada  Men det hele er svært at få bevares! Det jeg har hørt fra raidho er virkeligt virkeligt fedt - men for dyrt! Har egentlig også et godt øje til GamuT L5 de er simpelthen så flotte - ikke mindst vigtigt for mig! Men det er en helt anden tweeter konstruktion, som jeg heller ikke aner hvordan lyder faktisk... Det med bunden, er det noget møg at købe subben til mon? Har selv kørt med sub tidligere, men.. det bliver jo hurtigt noget mærkeligt usyncront noget.. Hvad hører jeg  phuuu Madonna, Josefine Cronholm, trentemøller.. måske i virkeligheden, bare flotte optagelser...!
|