| Forfatter |
|
Joakim.Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2008 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 16 December 2008 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Har fået tilbudt et sæt Audiovector SI6 Avantgarde Arrete fra 2003 i maple. Standen er næsten mint condition. Der er en lille ridse på 1,5 cm i toppen på den ene og frontstoffet er lidt slidt i hjørnerne da det har været afmonteret i længere tid, men ellers kunne jeg ikke finde noget på dem.
Jeg er lidt rusten i det med priserne og har ikke kunnet finde tilsvarende til salg andre steder. Hvad er en rimelig pris for disse?? Hvad går de til når de ellers er til salg?
Tak
|
| Til top |
|
| |
Joakim.Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2008 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der har et en ide indenfor nærmeste 5000 kr.?? Hvad jeg har kunnet finde ud af så ligger nyprisen omkring 95000 for et sæt.
Så kan jeg måske spørge på en anden måde. Hvis et sådant sæt kom til salg her på siden for, lad os sige 35.000, ville det så vække interesse?
|
| Til top |
|
| |
petern Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmm har selv kigget på dem – men endte andet sted.
Dengang lyttede og studerede jeg dem - men blev faktisk irriteret over at jeg ikke kunne få fornuftige/givtige svar omkring bassystemet og impedans i relation hertil. – så blev jeg træt. Brugt pris? Under det halve af hvad de burde koste fra nye – men er det næsten 100 K ?
|
| Til top |
|
| |
Joakim.Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2008 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener nu at ny prisen lå deromkring. Andre bud?
Har hørt dem hos sælger i et 25 kvm stort rum. De spiller sindsygt godt, specielt i toppen og i mellemtonen, men jeg er lidt nervøs for om bassen rækker til i min 40 kvm stue. Jeg håber jeg kan få lov til at låne dem med hjem inden jeg bestemmer mig.
|
| Til top |
|
| |
Baby Strong Forum Bruger


Bruger siden: 23 November 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 21 December 2008 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Lad mig sige det sårn, at der mange andre højttalere jeg ville vælge til 35.000 kr.
Ang. nyprisen. http://www.av-connection.dk/?ML=646
__________________ Ikke alt det der fancy pancy honky tonky.
|
| Til top |
|
| |
Joakim.Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2008 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 21 December 2008 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm ja ......har du evt nogle forslag på hvilke man kan få brugt for 30-35 tusind for et sæt? Det er deromkring smertegrænsen er i mit budget.
De ny priser der er der er på den side er for SE versionen der kom sidste år. Dem har jeg også fundet. Versionen inden var da vist lidt billigere.
|
| Til top |
|
| |
petern Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 21 December 2008 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
I det prisleje er der mange muligheder – for mig falder et sæt brugte Dali Euphonia MS5 hurtigt i tankerne. Jeg mener for nyligt at have sæt et sæt til den pris her på KSB
/Peter
|
| Til top |
|
| |
Baby Strong Forum Bruger


Bruger siden: 23 November 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 21 December 2008 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du forelsker dig i petern's forslag, så kan du kigge de her tilbud igennem. Du kan sikkert prutte dem ned på omkring 35.000 kr. Ellers er MS4'ern til salg i KBS-afdelingen. Du kan også kigge efter nogle Amadeus TNT-S7 eller S9'ern. Eller noget Dynaudio Confidence osv. (vi snakker self brugte). Der er mange interesante mærker og modeller.
__________________ Ikke alt det der fancy pancy honky tonky.
|
| Til top |
|
| |
Joakim.Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2008 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 21 December 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt at du nævner TNT. Har idag et sæt af de første TNT'ere som en kammerat byggede. Så efter 8 år med dem er jeg ude efter at prøve noget helt andet.
Dynaudio er absolut også en mulighed. Designet på C3/4 er dog ikke blevet godkendt herhjemme. Har evt. en mulighed på et par Sapphire. Skal uanset have lyttet grundigt til dem inden jeg forhaster mig og køber SI6'erne. Nogen der kender Sapphire'n og vil tale varmt for dem??
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ved jeg ikke om du har købt, men en pris på omk de 30-40K er ikke helt forkert for de Audiovector. Nu har der været et par andre anbefalinger, men efter min mening så spiller de helt anderledes end Audiovector, de Dali er direkte dårlige samlignet
Jeg har tidligere haft F3 Lyd/ Audiovector og de kan noget med musikken, der er bar så meget rytme i deres højtalere. Men i sidste ende så er det jo dig selv som skal bestemme hvad du vil have
God jagt efter højtalere __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |