| Forfatter |
|
Pugholm Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har en Yamaha RX-V659 UDEN hdmi,, hvilket jeg virkelig gerne vil have fat i! Men nu er det så at jeg er helt vild med Denons design og Yamaha receivere  Mest Yamaha, da jeg har en Yamaha dvd afspiller. Jeg har kigget på Yamaha RX-V863 og Denon AVR1909  Har nemlig en PS3, så mangler simpelthen en hdmi receiver. Jeg har et par B&W DM602S3, og kan se at Yamaha'en kan bi-ampe, så det skal bare blive brugt!  Men selvfølgelig koster Denon'en jo også 1600kr mindre end Yamaha'en, men hvis Yamaha'en er bedre og stærkere, bliver den bare bestilt!
__________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså, samlet set tror jeg at Yamaha er et bedre bud. Det er muligt den er noget dyrere, men du får også noget for pengene...  Og så har du ikke den samme som "alle de andre"  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder godt! Yamaha var også min favorit!  Ved du hvor meget strøm/effekt den kan smide? Mener min nuværende kan smide 350-400 watt samlet
__________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
aceh Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du mener strømforbruget, så passer det nok meget godt med 400 watt .
Aceh
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, læste et sted hvad den kunne smide af strøm til alle højttalere, fx. 300 watt/5 højttalereudgange = 60 watt per kanal  I må endelig gerne rette mig
__________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pugholm skrev:
Jamen, læste et sted hvad den kunne smide af strøm til alle højttalere, fx. 300 watt/5 højttalereudgange = 60 watt per kanal I må endelig gerne rette mig 
|
|
|
Sådan kan du ikke regne det. Det ville være en effektivetet på 100%, det kan ikke lade sig gøre. Der er sikkert nogle på forummet der ved meget mere om det end jeg gør. __________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjek Yamahas hjemmeside.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
| Sendt: 17 December 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, nu koster RX-V1700 kun 6000kr og det samme gør RX-V863  Men 1700'eren har kun 2 hdmi ingange, fremfor 863 som har 3 Så hvilken er kraftigst og hvilken ville I fortrække?
__________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pugholm, var det ikke dig, som for nogle måneder siden startede en tråd om hvad du skulle købe, og du fik en MASSE gode råd, men endte med at købe ingenting eller købte noget, som folk frarådede? Hvis det var dig, gider jeg ikke spilde tiden (igen)...
EDIT: har lige søgt i dine indlæg, og det VAR dig, som stillede nogenlunde det samme spørgsmål for ca. 1 år siden. Dengang var det bare NAD et-eller-andet vs. Yamaha RX-V1700... Og som jeg skrev i første omgang, brugte folk tid på at give dig gode råd, og det hele endte med ingenting, og hér 1 år senere, kommer du med samme spørgsmål.
Held og lykke med det...
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
elmfelt Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 21 December 2008 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
yamahe RX1900 til kr. 7500
__________________ I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
|
| Til top |
|
| |