Nu er jeg snart træt af www.cdskiven.dk:
Samplige skiver jeg har modtaget fra www.cdskiven.dk, har haft et beskadiget cover, og på 2 af skiverne, har der været stickers/klistermærker på.
Jeg kan godt lide at have den originale CD, samt det originale cover.. Især når det er skiver med yndlings-kunstneren.. Dette tror jeg de fleste af jer kan nikke genkendene til, hvilket var årsagen til at jeg ringede til cdskiven.dk i dag.
Yndlings-kunstneren er John Mayer, og på de to skiver jeg har købt fra cdskiven.dk, under navnet "John Mayer", har der været stickers på. Disse covers vil jeg gerne ha byttet til et par ubeskadigede, originale covers, men hvis det står til cdskiven.dk, er det sku ikk lige så nemt.
Først et kig på skaderne:
CD: John Mayer - Any Given Thursday.
Clipsene som holder skiverne fast er knækkede, og inderdelen af dobbelt-CD'en kan ikke skiftes ud.

CD: John Mayer - Inside Wants Out.
Beskadiget cover i nederste, højre hjørne. De har sågar været så dovne at de ikke har giddet fjerne magnet-striben fra plastik-stykket som holder selve CD'en fast, hvilket har ødelagt den højre, nederste klips-ting som holder denne fast i resten af coveret.

Kan det virkelig passe, og er det rimeligt at de forlanger at jeg sender disse to skiver ind - ikke bare covers - både CD og cover.. Og kan det passe at jeg skal skal finde mig i at de har 14 dage til at få nosset sig sammen, til at gi mig den vare jeg egentlig har betalt for, hvilket er: 2 styk CD'er, med tilhørende, ubeskadigede, originale covers.
Hvad mener i?