Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 21:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Nu er jeg snart træt af www.cdskiven.dk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg snart træt af www.cdskiven.dk:

Samplige skiver jeg har modtaget fra www.cdskiven.dk, har haft et beskadiget cover, og på 2 af skiverne, har der været stickers/klistermærker på.

Jeg kan godt lide at have den originale CD, samt det originale cover.. Især når det er skiver med yndlings-kunstneren.. Dette tror jeg de fleste af jer kan nikke genkendene til, hvilket var årsagen til at jeg ringede til cdskiven.dk i dag.

Yndlings-kunstneren er John Mayer, og på de to skiver jeg har købt fra cdskiven.dk, under navnet "John Mayer", har der været stickers på. Disse covers vil jeg gerne ha byttet til et par ubeskadigede, originale covers, men hvis det står til cdskiven.dk, er det sku ikk lige så nemt.

Først et kig på skaderne:

CD: John Mayer - Any Given Thursday.

Clipsene som holder skiverne fast er knækkede, og inderdelen af dobbelt-CD'en kan ikke skiftes ud.

CD: John Mayer - Inside Wants Out.

Beskadiget cover i nederste, højre hjørne. De har sågar været så dovne at de ikke har giddet fjerne magnet-striben fra plastik-stykket som holder selve CD'en fast, hvilket har ødelagt den højre, nederste klips-ting som holder denne fast i resten af coveret.

Kan det virkelig passe, og er det rimeligt at de forlanger at jeg sender disse to skiver ind - ikke bare covers - både CD og cover.. Og kan det passe at jeg skal skal finde mig i at de har 14 dage til at få nosset sig sammen, til at gi mig den vare jeg egentlig har betalt for, hvilket er: 2 styk CD'er, med tilhørende, ubeskadigede, originale covers.

Hvad mener i?

Til top Vis stjalke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stjalke Besøg stjalke's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Lad dog være med at handle der hvis du er så træt af dem - der er vel ikke andet at sige?

Nogle af skaderne kan sagtens være sket under forsendelsen, og den slags er som regel lidt svær at bevise! Har selv fået dvd-film med posten hvor der har været skader på covers men det er der desværre intet at gøre ved, hvor træls det så end er!

Phat Simon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Det burde da være alt andet end umuligt at få det som du har betalt for - 2 stk cd'er som i øvrigt er nye, og derfor osse skal fremstå sådan. Problemet med sådanne firmaer er at de ikke reagere på klager før salget begynder at falde.
Så længe folk køber hos dem ser de åbenbart ingen grund til at ændre på noget (grov generalisering, men nogle gange føles det sådan)

Jeg tror at du skal kigge dig om efter et alternativ. Pladekisten.dk skulle vist være ret god - har dog aldrig bestilt noget derfra personligt.
Du kunne evt. prøve noget udenlandsk - de tyske sider skulle generalt være ret gode - billig fragt, og hverken moms eller told.
Hvormeget har du måtte slippe hos cdskiven.dk ink. fragt?

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2004 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Well, sammenlagt en 300 kr. ca.

Til top Vis stjalke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stjalke Besøg stjalke's Websted

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Bare en smule grimt at de mener at jeg skal undvære CD'erne - jeg kunne jo godt lige overkomme at smide covers retur til dem, og så bruger erstatnings, mens de for nosset sig færdige.

Vil de dog ikk gå med til, så nu går jeg efter struben - et kicks engang imellem, men fandme ikk 3 CD'er!

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Februar 2004 kl. 07:45 | IP-adresse registreret  

Ikk så mange som mener så meget?

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Februar 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Skete der ikke noget ved at du ringede til dem?

Ellers kunne det jo være du skulle overveje et bestille et andet sted..

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Februar 2004 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Kim F.

"Kan det virkelig passe, og er det rimeligt at de forlanger at jeg sender disse to skiver ind - ikke bare covers - både CD og cover.. Og kan det passe at jeg skal skal finde mig i at de har 14 dage til at få nosset sig sammen, til at gi mig den vare jeg egentlig har betalt for, hvilket er: 2 styk CD'er, med tilhørende, ubeskadigede, originale covers."

falk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Sendt: 15 Februar 2004 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Nogle af skaderne kan sagtens være sket under forsendelsen, og den slags er som regel lidt svær at bevise! H

Det er underordnet hvor det er sket - sælgers ansvar ophører først når køber har varen i hænderne - derimod - hvis køber skal returnerer varen, har køber pludseligt risikoen fra køber til sælger - dvs sker der noget med cd'erne på vej retur er det køber der selv må klare det med postvæsnet.. luset service jeg handler ihvertfald ikke der!!!

Hvis vi kun taler om plastikcoveret, sender cd-wow unden spørgsmål et nyt hvis det er beskadiget under transport..

Til top Vis falk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af falk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes