| Forfatter |
|
super Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 13 Februar 2004 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa 
Ja så kunne ikke vente mere , det var ellers planen det ikke skulle ske før om et par måneder når økonomien forhåbentlig var en smule bedre .
Var lige en tur ude i El giganten for bare lige for sjov at høre hvad de kunne skaffe den til . og da svaret så var 13999 kr , (det samme som AV- Connection hvor det ellers var planen at den skulle købes.) jamen så fik jeg den bestilt med det samme, der går lige små 14 dage inden jeg får den (eget valg). 
Men det er nu noget nemmere (især hvis den går i stykker) at man selv kan hente og bringe den og ikke skal igennem Postdanmark ( og deres tårnhøje priser).
|
| Til top |
|
| |
Thue K Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
|
| Sendt: 13 Februar 2004 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke!
- og så har du 30 dage hvor du kan prøve den af og så ellers returnere den hvis ikke er det noget (El giganten salgspolitik). Hvordan har du tænkt dig at tilslutte den? (HTPC, stationær DVD-afspiller , component/DVI etc...)
|
| Til top |
|
| |
super Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker
Jeg har en Staionær dvd-afspiller (Sony DVP-NS905V) den vil blive tilkoblet med Scart kabel over RGB udgangen ,havde godtnok også tænkt at jeg ville prøve at lege med PC´eren men da jeg ikke har noget super lydkort (ingen digital udgang )så bliver det jo lidt tamt i lyden, men det skal da prøves
|
| Til top |
|
| |
super Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Thue K Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2004 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
surt show og lad det være en advarsel til alle der handler hos El-giganten, således at man får lovning på det produkt man bestiller med en dato, således at man får økonomisk dispensation ved forsinket levering. __________________ Low Budget HTPC Z1 Projektorsetup 4.1 lyd
|
| Til top |
|
| |
super Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2004 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen 
Så fik jeg den endelig, hold kæft hvor der er et flot billed på sådan en, fuldt ud tilfreds og dejlig støjsvag ihvertilfald i Low mode som den nok kommer til at køre i mest, da jeg ikke kan se nogen synderlig foreskel på Low og High mode.
Og jeg fik også lavet mit midlertidige Rammelærred 83" (indtil jeg får købt et rigtigt) , som jeg synes selv blev ret vellykket, Jeg lavede rammen af høvlet fodpanel træ b:70 mm som lige blev malet sort, og så købte jeg noget bomuldstof med noget mathvid gummibagside, som jeg fandt i en butik i Odense der hedder Stof & stil, det er noget bedre end den voksdug som ellers var planen. 
|
| Til top |
|
| |
hifreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 28 Februar 2004 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det lyder rigtig godt tillykke med den nye erhvervelse  __________________ /hifreak
|
| Til top |
|
| |
Thue K Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
super Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2004 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker
jeg skal nok løbende fortælle om mine erfaringer med Panasonic´en, forhåbentlig til gavn for andre, lige som jeg, der også flittigt har læst hvad der har været skrevet om den. Hvis jeg får fat i et digital kamera kan det da også være at der kommer et par billeder på,( hvis altså jeg kan finde ud af det ).

|
| Til top |
|
| |
DeNiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 09 Marts 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Overvejer netop i disse dage indkøb af min første projector - også en panasonic 500 - med hjemmelavet lærred. Så.. hvordan har din første uge så været ? :)
|
| Til top |
|
| |
super Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa 
Den første uge gik da rimelig godt, har da nået at se et par film på den. og en del alm. tv .
Jeg syntes at det er en kanon projektor med et rigtigt godt billede på. Den har efterhånden kørt ca 18 timer i Low mode som er rigeligt til mig, så der er jo masser af timer i den endnu håber jeg 
Fik en lille samligning med mit lærred og et rigtigt film lærred, og JA der da foreskel men ikke mere end jeg godt kan bruge det jeg har et par måneder endnu , eller mere hvis det skulle være 
Men sådan et 82" Lærred bliver sgu´hurtig småt at kigge på , så det kan godt være at det bliver et 92" (200x113) istedet når jeg skal have lærred, selvom det jeg har passer rigtig godt ind i min stue, stuen er jo ikke så stor ca 17 kvm 
|
| Til top |
|
| |
DeNiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Herlig læsning :)
Glæder mig umådeligt du er tilfreds med den ! Jeg kommer også til at bruge "min" 500´er i en "lille" stue, så 200cm er max for mig også (men det er dæleme også stort nok!)
Mht. til lærred, læser jeg her i forummet at der er nogen der bruger et rullegardin fra IKEA.. 200cm max bredde.. Kommer til at passe mig per-fekt. Måske værd at kigge på, også for dig.
Panasonic lover jo ca. 5000 timer i low-mode, såe der er vist laaang tid endnu :D
takker :)
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte i sidste uge et GreyLine Tupplur mørklægningsgardin i IKEA!! Havde en voksdug før med sort gaffatape på.... virkede også UDMÆRKET... men det nye er FABELAGTIGT og mange mange gange bedre.... har denne gang fundet noget endog rimeligt BILLIGT sort tape i B&B tømmerhandel.. tror det var 25 meter for omkring 80 kr....
Satser på at få lidt billleder op MEGET snart..:):)
|
| Til top |
|
| |