Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
Tja du skulle nok have lavet indlæget i højtalere, men det skal da ikke standse mig fra at sige at jeg lige har anskaffet mig nogle audio pro black diamond som jeg synes er super-lækre, er måske mere til musik, men absolut udemærkede som fronter. Jeg gav 3400kr for et par som demo-modeller, nyprisen er vist 6000kr hvis de da kan findes mere.
Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
Ja ok!! Glemte jo så lige og sige at det skal bruges i et surround system... Så det er hovedsageligt film de skal bruges til.. Men da jeg stadigvæk lever i mine yngste år, skal de også kunne spille musik og gerne med en rimelig god bas...
Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
tak for mulighederne.. Har et sæt Kamo E850.. 'Som sikkert er udemærkede, men der mangeler lidt bas efter min smag..
Men hva med JBL Northridge E-90 som jeg har set de har på tilbud på audiosound.dk til ca 2700/stk. Er det et produkt som er værd og smide sine penge efter. Synes nemig de er meget fede og se på..
Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
Sendt: 13 Februar 2004 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
hejsa
jeg syntes at den nye e-serie fra JBL er rigtig god prisen taget i betraktning.
den er værd at give at prøvelyt.
og så kan JBL altså et eller andet med BASS.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum