| Sendt: 25 December 2008 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen!
Jeg har lige købt den dejlige subwoofer til mig selv i julegave, men er lidt i tvivl om hvilken eller hvilke af indgange jeg skal bruge på bagsiden af
den. Desuden er jeg også lidt i tvivl om hvilket subwoofer kabel jeg skal bruge til den, det virker nemlig som om der findes 2 forskellige typer.
Det ene er et enkelt kabel som kun har 1 stik i hver ende og det andet har et enkelt stik i den ene ende og så splitter det op i 2 i den anden. Jeg
er ret sikkert på det er det første jeg skal købe men vil gerne lige være sikker. Skal stikket sættes i LINE IN eller LEF IN, og skal det være den
sorte eller røde indgang?  Hvordan justere jeg sådan en subwoofer, skal man have fat i et redskab som f.eks en db måler eller skal man
prøve at lytte sig frem? Og hvorfor er der en LINE OUT udgang? Er det hvis man skulle koble flere subwoofere til at man så kan føre signalet
videre derfra? Hvad er forskellen på LINE IN og LFE IN?
Så er der også en kontakt i bunden man kan skubbe op og ned med et lille symbol på. Det ligner for mig det symbol man ville bruge for at sige
"jord"? Skal den stå i op eller nede position og hvorfor kan man overhovedet vælge dette når der ikke er noget jordben i det strømkabel der
følger med?
Desværre følger der ingen manual med så vil gerne være sikker på jeg gør det rigtigt inden jeg sætter det til, mange tak for hjælpen
|