| Sendt: 26 December 2008 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsan alle,
så er freden forbi, han er tilbage med alle sine spørgsmål. Og så midt i Julen?!
Jeg har forelsket mig i lyden fra det kendte PA mærke Funktion One, i en grad at jeg udover mit virke i DJ branchen også vil have den derhjemme.
Spørgsmålet er om det er det glade vanvid?
Jeg har for indeværende en typisk dansk lejlighed på 2V, og ideen er ikke at spille højt. Ideen er at have dynamikken, det enorme headroom og dybe, enormt kraftfulde bas.
Spørgsmålet er om de små rammer ikke kortslutter lyden, eller om det kan lade sig gøre hvis man begrænser sig rent db mæssigt.
Udover Funktion One top og bundkasser, var min tanke amps fra Crown, CD One fra Lyngdorf og elektroniske delefiltre.
Ideer, holdninger og tanker anyone??
Venligst Aslak Vind
|