Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 10:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Cambridge Audio DAC 3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
citronix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2008
Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline
Sendt: 27 December 2008 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der kender dennne DAC? Jeg har lige fået en foræret, men min eneste digitale lydkilde er en 500 kr Aldi DVD
maskine, og i forhold til min (meget) gamle men dengang relativt dyre Sony CD spille er der ikke den store forskel at høre.
Men jeg tror at Cambridgen har været noget stort i sin tid - er den stadig værd at arbejde videre i? Trods alt er der
balancerede udgange på XLR og 2 digitale ind på BNC samt een digital ud på BNC. - alle tips og oplysninger modtages med
taknemlighed. PS Jeg har søgt på nettet, Cambridge Audio nedlader sig ikke engang til at liste dette produkt på deres
hjemme side anymore - den existerer ikke engang på discontinuied products!!! Er de flove eller hwad?
Til top Vis citronix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af citronix

Øvbøv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 December 2008 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Hej...

Læs på dette link

BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Sendt: 28 December 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Jeg synes du skal lade den være tændt i en times tid hvor den bare spiller musik, og så sæt dig til at nærlytte. Så er jeg sikker på den lyder bedre end din Sony.

citronix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2008
Lokalitet: Fyn Nord
Sendt: 28 December 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

nu har jeg lyttet på den sammen med en god flaske vin hele natten, og JA den lyder absolut bedre end den gamle Sony - så nu mangler jeg bare et ordentligt løbeværk.

DTW kan man regulerer lydstyrken over SPDIF? - min forstærker har ingen remote, så det ville være praktisk

Til top Vis citronix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af citronix

BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Sendt: 29 December 2008 kl. 01:24 | IP-adresse registreret  

citronix skrev:
nu har jeg lyttet på den sammen med en god flaske vin hele natten, og JA den lyder absolut bedre end den gamle Sony - så nu mangler jeg bare et ordentligt løbeværk.

DTW kan man regulerer lydstyrken over SPDIF? - min forstærker har ingen remote, så det ville være praktisk

Det er jeg glad for at høre. Ville også undre mig hvis du var kommet frem til en anden konklusion. Mht. SPDIF, kan det godt lade sig gøre. Mener da bestemt min gamle DVD-afspiller var i stand til at skrue op og ned for styrken på det analoge såvel som digitale output. Har du da en remote til din Sony-afspiller?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes