Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvad kan en velodyne spl1200 mk2 koste? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zorroe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 46
Sendt: 30 December 2008 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Hvor meget skal jeg tage for min velodyne spl1200 mk2?
Jeg kender en der godt vil købe den og det skal selvfølgelig være en fair pris.
Det er den gamle model uden rumkorrektion og fjernbetjening købt
dengang den nye model kom på markedet så garantien er udløbet nu men den fejler intet.











__________________
nad 3020i
va haydn grand
dali 450
Til top Vis zorroe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zorroe
 
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 30 December 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Skriv til vassagohifi og få en pris.
Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 
Rasmus S
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 682
Sendt: 30 December 2008 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige solgt min for 4250,-. Den var også som ny med kvit.. og emb. Jeg fik en del henvendelser på den, tror den var solgt på 2-3 dage.
Til top Vis Rasmus S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus S
 
zorroe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 46
Sendt: 30 December 2008 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Jeg har sagt 4400 og jeg har emballagen stdigvæk, så det er nok meget passende.
Det er ellers en fed sub men den blev slet ikke brugt ordenligt i min lejlighed på 50 kvm.

__________________
nad 3020i
va haydn grand
dali 450
Til top Vis zorroe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zorroe
 
Rasmus S
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 682
Sendt: 30 December 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

zorroe skrev:
Jeg har sagt 4400 og jeg har emballagen stdigvæk, så det er nok meget passende.
Det er ellers en fed sub men den blev slet ikke brugt ordenligt i min lejlighed på 50 kvm.


Ja, min pris var 4500,- som start.
Til top Vis Rasmus S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus S
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2224
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Jeg vil nok også sige omkring 4500,-
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes