Bruger siden: 15 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
Sendt: 05 Januar 2009 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
thuekay skrev:
Det må være et serienummer eller lign. Læg et billede op af dem, så er der garanteret bid
Ja det er jo så her problemet kommer ind...
Det er en gut som vil vide om det anlæg jeg har til salg vil kunne trække dem,... Så er lidt på herrens mark, fordi jeg vil jo ikke vildlede gutten med falske forhåbninger..
Sendt: 05 Januar 2009 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
thuekay skrev:
Så må han tage dem med så han kan prøve.
God pointe.. han mener bare det ville være rart hvis han nu vidste lidt om forholdet på forhånd.. :S tror ikke jeg hører fra ham igen, men man kan vel håbe?
Sendt: 05 Januar 2009 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
rskriver skrev:
"Hej. Jeg har et sæt B&W højttalere som er ca. 60cm høje. Kan din forstærker trække dem?"
...
Hvad forventer han dog? Han aner ikke engang hvilken højttaler han har...
Hvilken forstærker er der tale om?
Mvh
Hehe... han virkede nu vældig hyggelig og flink, intet der..
Det er en lille denon AVR 1705 receiver så kan delvist godt forstå hans spørgsmål, men har kigget lidt rundt i deres gamle arkiver hos B&W og det kunne godt se ud som om at denne kunne være et bud: B&W DM610i
Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
Sendt: 05 Januar 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
De har lavet for mange højttalere i ca 60cm højde
Men generelt rygte for B&W er at de gerne vil have noget power fra forstærkeren for at spille ordentligt. Det er jeg ikke
sikker på at din Denon kan levere uden anden baggrund end at det er en surround forstærker.. kender den ikke
Sendt: 05 Januar 2009 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
hehe.. nej det er jo netop det.. havde det nu været en fin stereo forstærker, havde det jo set anderledes ud, men sådan er det desværre ikke... hvis han ringer igen må jeg vel foreslå ham at tage dem med og så kan han få et lyt. Hvis det ikke passer ham må han ud og finde noget andet..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum