Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 09:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: SqueezeCenter 7.3.1, Advanced Search (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rip59
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har installeret SC 7.3.1 og i forbindelse med skiftet fra SlimServer 6.5 har jeg fået et problem.

Jeg er ellers ved at have fået styr på de fleste ting jeg ikke bryder mig om i den nye version's web-interface, jeg kører bla. Classic interface.

Problemet er den liste jeg får efter at have brugt Advanced Search, i v6.5 havde man mulighed for uafhængigt af hinanden at på de linier den havde fundet frem, trykke på fx. AlbumNavn, Artist og jeg tror sågar også Titel på nummer, ret praktisk og en MEGET hurtig måde at finde fx. frem til en gruppe eller indholdet af et helt album.

I v7.3.1 sker der kun én ting når jeg trykker på nogen af de fundne linier, nemlig det at den henter den udvide information om nummeret, den der i v6.5 kom frem når man trykkede på linien i højre side, nemlig selve playlisten.

Spørgsmålet er nu, hvor sidder den indstilling så jeg ændrer så min v7.3.1 virker i Advanced Search som min gamle v6.5 gjorde? Hvis den kan altså, ellers overvejer jeg meget kraftigt at gå tilbage til v6.5

Rip

bhaagensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Det synes jeg nu jeg kan både i det nye og det gamle.

Hvis jeg søger efter noget og får nogle album og nummer, så ser det således ud:

Album XXX af Kunstner YYY

Nummer XXX fra Album YYY af Kunstner YYY

alle steder kan jeg klikke album, kunstner, eller nummer.

Mystisk.

Opdatering: Det eneste jeg kan komme i tanke om er at du kan aktivere "Vis årstal ved..." og "Vis kunstner ved..." under Brugerflade indstillingen.

Til top Vis bhaagensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bhaagensen

rip59
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

bhaagensen skrev:

Det synes jeg nu jeg kan både i det nye og det gamle.Hvis jeg søger efter noget og får nogle album og nummer, så ser det således ud:Album XXX af Kunstner YYYNummer XXX fra Album YYY af Kunstner YYYalle steder kan jeg klikke album, kunstner, eller nummer.Mystisk.Opdatering: Det eneste jeg kan komme i tanke om er at du kan aktivere "Vis årstal ved..." og "Vis kunstner ved..." under Brugerflade indstillingen.

Hmmmm, det kan selvfølgelig være jeg har pillet for meget i nogen indstillinger jeg ikke "aner" noget om ;) Men jeg synes ikke jeg har pillet ved noget jeg ikke har forstået, nå men godt at høre at det ikke nødvendigvis behøver være sådan, tusind tak for feedbacken.

Man kan også indstille om den skal vise "Fire Your Guns from The Razors Edge by AC/DC" eller "Fire Your Guns, The Razors Edge, AC/DC" Men den har jeg være forbi flere gange..... ingen hjælp at hente ;)

Rip

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes