Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 13:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hjælp med Diagram (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mulvarp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Hejsa først vil jeg lige sige at jeg håber jeg har lagt min post til rigtige sted.

Nå jeg er desværre rendt ind i et problem med at min NAD t 743 receiver er gået lidt død. Min mors mad er tidligere radio/tv mekaniker og han har kigget på det og som jeg forstod målt div udgange osv uden at kunne finde nogle fejl.  Så han spurgte efter et diagram over det. men er desværre ik den heldige ejer af sådan et. Er der nogle der ka hjælpe mig med sådan et ??

Men nu jeg er herinde ka det jo være i kan hjælpe med en ide om hva det ka være. Problemet opstod da jeg lå på sofaen og så film og pludselig slukkede det og den standby knappen begyndte at lyse rød. Jeg skilte det hurtigt af. Intet lugter brændt eller det mindste og tager man strømmen fra og sætter til igen lyser den også fint gult (Standby). Når man så tænder starter det næsten op men det er som om på vejen finder den ud af noget af galt og slår over på rød diode. Har lige snakket med mekanikeren og han siger  som tidligere nævn han har tjekket alle udgange og tjekket sikringer osv. Nogle der har et bud på problemet ?

På forhånd mange tak
Til top Vis Mulvarp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mulvarp

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes