Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 22:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Råd til opgradering af Rotel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
valdorff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Efter at være kommet i besiddelse af et par dejlige B&W 802 s-80, overvejer jeg at forbedre mit nuværende Rotel anlæg som består af rb 980 og rc 970.

jeg har kigget på rb 991 og rc 955, rb yder jo 200w imod de 130 fra 980, vil det give en mærkbær forskel i lyden at opgradere eller er det bare spild af penge, da mit nuværende anlæg er velfungerende.

Jeg har selvfølgelig også set på 1070 serien men de yder vel ikke mere end mit nuværende anlæg

Derudover overvejer jeg at skifte min denon cd afspiller dcd 1015 til rotel rcd 991 eller rcd 1072 de får begge super vurderinger, er der nogen der kan sige hvílken af de 2 der det bedste køb

Jeg har også købt den nye harman kardon avr 355, men overvejer at skifte til rmb 1075 + en surroundproccessor, da det måske vil give en bedre lyd

Jeg modtager meget gerne erfaringer fra andre Rotel ejere

Til top Vis valdorff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af valdorff

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes