Bruger siden: 13 August 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
Hej,
Jeg er ikke særlig kendt med Rega Planar pladespillere. Jeg er blevet tilbudt en ældre Rega Planar. Spørgsmål er, om de ældre pladespildere kom med Rega Planar arm eller om man monterede Ortofon eller SME arme på?
Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
Thomas Sillesen skrev:
Rega brugte en Lustre arm i sin tid, før de kom med deres egen RB300 arm. Jeg vil tro den
Planar 3 er fra sidst i halvfjerdserne.
Det der der ligner en såkaldt Acos Lustre 150 eller 250. Har selv sådan en liggende pt. Anti-skating styres af et lille hjul og et
bælte, det går desværre tit i stykker, det er mit.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum