| Sendt: 19 Januar 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en Rega Mira 3 og en Rega Planar 3 med Denon DL-160. Nu overvejer jeg at investere i en Rega Fono mm, men er kommet i tvivl om, hvorvidt det overhovedet vil give en hørbar forbedring. Er RIAA'en i Rega Mira 3 grundlæggende den samme som Fono'en? Eller kan i anbefale en anden RIAA i samme prisklasse (1650 kr.), der fungerer godt sammen med Rega?
Mvh. Bo.
|