| Sendt: 23 Januar 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig hørt Cambridges RIAA-forstærkere men er fint tilfreds med min Rega Fono - har også hørt mini-Fono'en - den lyder også fantastisk godt, men det er tydeligt at den "store" Fono har højere opløsning og generelt bedre lyd.
__________________ Mit setup: Rega P9 pladespiller med Dynavector Karat 17D3, Rega Fono MC RIAA, Coda CSi Limited forstærker, Dali Mentor 2 højttalere og AKG K701 hovedtelefoner
|