| Forfatter |
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om det er mig? Men synes ikke jeg kan se nogle steder hvem der ejer hvad...
Mvh
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
blaster skrev:
|
Ved ikke om det er mig? Men synes ikke jeg kan se nogle steder hvem der ejer hvad...
Mvh
|
|
|
Altså jeg kører med B&W og min ven kører med Cerwin... ..ville bare gøre det "mest" objectivt som muligt .
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var også den konklusion jeg endte op med :-)
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indtil videre ser det da ud som om at dine B&W'er vinder stort, meeen det har også nok lidt at gøre med hvilket forum man spørger i
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
HeHe okay.. Ud fra dit disp.billede, får jeg ud fra at du er tilhænger af B&W....men hvilke B&W-højtt. er mon den mest allround højtt.?? som både kan spille jazz, klassisk, rock, techo og dance, så det bliver en fryd for øret? -aj..men du forstår vel hvad jeg mener..
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jetz skrev:
Indtil videre ser det da ud som om at dine B&W'er vinder stort, meeen det har også nok lidt at gøre med hvilket forum man spørger i |
|
|
Ja, jeg kunne forestille mig at hvis man spurgte i et "Berlin Love Parade"-forum at det ville være anderledes...
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz
Jeg går ud fra du mente mig ang. disp. billede?
Jeg ved ikke om jeg ligefrem er tilhænger af B&W, det er nu mere fordi jeg pt. har B&W. Jeg synes de passer godt til mig :-)
Mvh
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
jetz skrev:
Indtil videre ser det da ud som om at dine B&W'er vinder stort, meeen det har også nok lidt at gøre med hvilket forum man spørger i |
|
|
Ja, jeg kunne forestille mig at hvis man spurgte i et "Berlin Love Parade"-forum at det ville være anderledes...
|
|
|
Yes sirreee Bob! 
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
blaster skrev:
|
flaz
Jeg ved ikke om jeg ligefrem er tilhænger af B&W, det er nu mere fordi jeg pt. har B&W. Jeg synes de passer godt til mig :-)
Mvh
|
|
|
heh..ja det var dig jeg mente.. okay, jeg har bare på fornemmelsen af at generelt, så er der B&W-tilhængere...og så er der dem som ikke er ..men jeg er nok lidt li'som dig måske (som har B&W pga. de spiller godt, så vidt jeg kan forstå?), ikke så meget med "religion" -men jeg har heller ik selv valgt mine højtt. fik dem af min bror såe' det da heldigt at jeg syn's de spiller lækkert 
jeg synes at kunne læse at B&W er kendt for at give en mere neutral lyd?? -men er der ik nogen B&W-højtt. som kan det hele? (spørg generelt) 
mvh. /Malik
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
blaster skrev:
|
flaz
Mvh
|
|
|
heh..ja det var dig jeg mente.. okay, jeg har bare på fornemmelsen af at generelt, så er der B&W-tilhængere...og så er der dem som ikke er ..men jeg er nok lidt li'som dig måske (som har B&W pga. de spiller godt, så vidt jeg kan forstå?), ikke så meget med "religion" -men jeg har heller ik selv valgt mine højtt. fik dem af min bror såe' det da heldigt at jeg syn's de spiller lækkert 
jeg synes at kunne læse at B&W er kendt for at give en mere neutral lyd?? -men er der ik nogen B&W-højtt. som kan det hele? (spørg generelt) 
mvh. /Malik
|
|
|
Ja de spiller helt fint, ikke noget der. Som sagt synes jeg de passer godt til min mig. Synes egentlig også de er pæne :-)
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
blaster skrev:
flaz skrev:
blaster skrev:
|
flaz
Mvh
|
|
|
mvh. /Malik
|
|
|
Ja de spiller helt fint, ikke noget der. Som sagt synes jeg de passer godt til min mig. Synes egentlig også de er pæne :-)
|
|
|
yea' jeg synes også at de har et flot finish 
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
blaster skrev:
flaz skrev:
blaster skrev:
|
flaz
Mvh
|
|
|
mvh. /Malik
|
|
|
|
|
|
yea' jeg synes også at de har et flot finish 
|
|
|
Udfra afstemingen kan jeg se du har en af de lidt dyre modeller? eller tager jeg fejl??
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
blaster skrev:
|
Udfra afstemingen kan jeg se du har en af de lidt dyre modeller? eller tager jeg fejl??
|
|
|
Hej Blaster
Ehhhm..nej, altså der er flere modeller fra B&W som der er dyrere end som der er billigere end CDM1-NT.. -men jeg synes mine højtt. har en hhv. høj pris.. -hvorfor da?
Mvh. /Malik
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
blaster skrev:
|
|
|
|
Hej Blaster
Ehhhm..nej, altså der er flere modeller fra B&W som der er dyrere end som der er billigere end CDM1-NT.. -men jeg synes mine højtt. har en hhv. høj pris.. -hvorfor da?
Mvh. /Malik
|
|
|
Der var ingen speciel grund, har selv dm601s3 mener jeg de hedder. Så det er nok ud fra dem jeg synes de er dyre :-)
mvh
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
blaster skrev:
|
Der var ingen speciel grund, har selv dm601s3 mener jeg de hedder. Så det er nok ud fra dem jeg synes de er dyre :-)
mvh
|
|
|
Ahhh..okay..specifikationerne minder da meget om hinanden..de højtt. som du har og dem som jeg har.. -aner ik om de givne ekstra penge for de højtt. som jeg har er givet godt ud..?¿
|
| Til top |
|
| |
blaster Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
blaster skrev:
|
mvh
|
|
|
Ahhh..okay..specifikationerne minder da meget om hinanden..de højtt. som du har og dem som jeg har.. -aner ik om de givne ekstra penge for de højtt. som jeg har er givet godt ud..?¿
|
|
|
Det ved jeg så heller ikke, men tror nu nok dine er mere velspilende, især ved dyrt grej. Det er bare min ide, ved ikke om det holder :-)
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Rocco Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke så meget erfaring på området, men ligger Dali ikke imellem B&W og CW rent lydmæssigt? Altså den spiller lidt radikalt og kan bruges til begge sider, både til spas og fest men også til lidt mere akustisk musik?
|
| Til top |
|
| |