Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
Sendt: 26 Januar 2009 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
Jeg købte The Police, Certifiable på BluRay lige før jul og der var et problemmed selve BDskiven. der kom godt nok lyd fra den, men intet billede Nå ind med skiven og få dem til at bestille en ny hjem........ Den har jeg så fået nu og det er det samme problem
har aldrig oplevet det med andre BD skiver..... Har en PS3 med nyeste opdatering, men skal jeg ændre op nogle indstilninger på lige netop denne skive?
Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
Sendt: 26 Januar 2009 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
Der står intet om regions kode på den og da den er købt i TP-musik så burde den da også være Reg. B eller Regions Free og den kan jo og også aflæses bare ikke vise billede
Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
Sendt: 26 Januar 2009 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
Pierre skrev:
Der står intet om regions kode på den og da den er købt i TP-musik så burde den da også være Reg. B eller Regions Free og den kan jo og også aflæses bare ikke vise billede
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum