Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 13:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Effekt af hovedtelefonforstærkere? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 Januar 2009 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Hey!

Min kæreste går og overvejer at købe sådan et sæt her:

http://www.catapult.co.uk/resources/cache/resize_fixed_heigh t_resources-product-images-19513-TiPinkFurjpg.350x.jpg

Udgangssignalet fra hendes PMP må dog siges at være lidt slattent, så vil lave hende en hovedtelefonforstærker. Jeg vil dog lige vide, hvor meget output man skal regne med at gå efter? - Det er lidt vigtigt for valget af batteri. Er 100 mW nok f.eks.?

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 Januar 2009 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Er du sikker på det er kæresten der vil have dem Jeg må indrømme sådan et par havde jeg ikke troede jeg nogensinde kom til at se nævnt herinde

Men umiddelbart tror jeg bestemt ikke de skal have en forstærker, altså de er nok ikke beregnet til vores målgruppe, men ellers køb en fiio e3 eller e5 til hende, så for de mere nok kraft, og jeg vil sige de ca50kr-100kr inkl fragt er godt givet ud
Du finder dem inde på dealextreme.com
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Januar 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Er du sikker på det er kæresten der vil have dem Jeg må indrømme sådan et par havde jeg ikke troede jeg nogensinde kom til at se nævnt herinde

Men umiddelbart tror jeg bestemt ikke de skal have en forstærker, altså de er nok ikke beregnet til vores målgruppe, men ellers køb en fiio e3 eller e5 til hende, så for de mere nok kraft, og jeg vil sige de ca50kr-100kr inkl fragt er godt givet ud
Du finder dem inde på dealextreme.com

Nej, det er sgu mig der går med en skjult drøm, om at rende rundt med pink plys.

Genialt tip, mange tak for det. Det er heller ikke for at give en fantastisk lydkvalitet, men bare for at give noget mere smæk på outputtet.  Mange tak for det!

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 26 Januar 2009 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Sådan kombineret med nogle plys håndjern, kunne det da godt se lidt kinky ud ,,,

Jeg tror de lette at trække og behøver ikke mere juice for at spille absurd højt..

Men hold da helt op hvor er de grimme, det er helt surealistisk..
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Januar 2009 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Sådan kombineret med nogle plys håndjern, kunne det da godt se lidt kinky ud ,,,

Jeg tror de lette at trække og behøver ikke mere juice for at spille absurd højt..

Men hold da helt op hvor er de grimme, det er helt surealistisk..

Der er bare virkelig svagt output fra hendes afspiller.  Haha, jeg tror heller ikke der er mange brugere af hifi4all der falder inden for målgruppen! Glæder mig til at høre dem og se, om de lyder af andet end bas.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes