| Sendt: 02 Februar 2009 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj 
Er den lykkelige ejer af ikke bare 1, men hele 2 stk. NAD3020A. (... og her løb halvdelen af læserne skrigende bort )
De har begge fået nye lytter for et lille års tid siden, men jeg har nu besluttet mig for også at skifte de små grønne polyester-djævle til nogle nye og bedre. (... og her begik yderligere 30% af de resterende læsere selvmord )
Problemet er bare, at de 1% caps jeg gerne vil kyle i, iflg. min dealer er udgået, og den anbefalede erstatning (en 'blå Philips) bliver kun lavet op til 47nF, og da jeg skal bruge både 100 og 120nF er den ikke rigtig en option...
Så hvad lyder bedst, hvis man tager kabinettets begrænsede (... og min tegnebogs tilsvarende) størrelse i betragtning? Blå Rifa, rød Wima, gul Vishay eller grøn Cecil ??? 
... og lige så vigtigt i øvrigt: Hvor kan man købe dem ???
Dernæst... har den ene af dem på et tidspunkt i sit liv (... har købt begge brugt) fået skiftet udgangstransistorer i den ene kanal, men er ikke efterfølgende blevet justeret, så jeg ville blive lykkelig hvis der var nogen der kunne fortælle mig hvordan jeg justerer tomgangsstrømmen ?!?
Bukker mig ærbødigt i støvet, og takker på forhånd.
MVH

|