Bruger siden: 14 Februar 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 115
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
Jeg står i en situation hvor jeg skal kunne afbryde mine højtalere sætvis. Jeg har ikke muligheden for det på min forstærker desværre.
Nogen der kender til et sted man kn få afbryder kontakter, eller en boks kablerne kan gå igennem eller noget. Det skal selvfølgelig afbrydes på selve højtalerkablerne.
Lige et bi-spørgsmål. Er det egentlig ikke fint kun at bryde plus ledningen ud til en højtaler.
Sendt: 13 Februar 2009 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
Jae men jeg skal ikke s´ætte 2 sæt på kun et udgang. Jeg skal bare kunne afbryde og tilslutte hvert sit sæt på hver sin udgang. Men ville jo gerne ha en pæn løsning. men så må jeg jo selv fikse noget.
Sendt: 13 Februar 2009 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
Nej nej det er en NAD 906 multikanals... du ved 3 stereoforstærkere med egen strømforsyning i en. Det også lige meget. Jeg køber bare nogle tilfældige kontakter så. som jeg sagde ønsker jeg bare at kunne lukke af for mine højtalere da min forstærker ikke skal spille op i alle rum hele tiden.
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
Fordi noget af det er brokoblet, noget andet kører bi-amped og det sidst sæt sidder normalt. Det også lige meget har fundet en løsning jeg r ved at bygge et print med fjerbetjening der trækker nogle relæer så man kan slå hvert sæt til og fra. det er gejl nok.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum