Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Esoteric & SACD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Har ændret emne overskrift samt emne omkring trådens indhold.........

Nu har jeg kun lyttet til Esoterice top drev til omk 100K samt extern dac til også omk 100K. Det er måske lidt over budget  Men er måske ude efter en god SACD afspiller og der var Esoteric de første jeg tænkte på.

De er kommet med en ny X-05 til små 40.000, er der nogle som kender noget til den og hvad kan i generelt sige om Esoterics cd/sacd-afspillere?

Oprindeligt spørgsmål (Hvem forhandler egenligt Esoteric i danmark og kender i deres priser på deres cdafspillere.)

Ved godt at de ikke er billige

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

audiovision i skive.

MVH WRONG

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Teac har for mange år siden lavet rigtigt gode cdafspillere og deres Esoteric serie har fået rigtigt gode omtaler, men de ligger også i den høje prisklasse.

Er de et lyt vær og hvordan udmærker de sig som sacdafspillere i forhold til andre billigere modeller????? De har dog 2 som er til at nærme sig. Den nye X-05 til 40K og så SZ-1 til 25K. Er det nogle i kender og har lyttet til og var der andet i den prisleje i ville anbefale at gi et lyt?

Old_school
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Jeg sidder også og prøver at få et overblik over de bedre cd/sacd afspillere, der også er til at betale. Det er tilsyneladende en jugle, men jeg har fundet et meget godt link der nævner kanidaterne her http://www.avguide.com/forums/whats-the-best-sacd-player-und er-10k det der lige springer i øjenene er at de omtaler en sony til ca. 10.000 kr. som et meget godt bud, spørgsmålet er jo så om man vil have en sony (sikkert ovenikøbet i sort) til at stå.

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 27 Marts 2010 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Old_school skrev:

Jeg sidder også og prøver at få et overblik over de bedre cd/sacd afspillere, der også er til at betale. Det er tilsyneladende en jugle, men jeg har fundet et meget godt link der nævner kanidaterne her http://www.avguide.com/forums/whats-the-best-sacd-player-und er-10k det der lige springer i øjenene er at de omtaler en sony til ca. 10.000 kr. som et meget godt bud, spørgsmålet er jo så om man vil have en sony (sikkert ovenikøbet i sort) til at stå.

Jeg har læst at nogle finder den sony (Sony ES 5400) bedre end den gamle topmodel sony scd-xa9000es som var en fin maskine. Denne kostede 33k fra ny og vejde knap 17kg. Sony ES 5400 fåes fra ca 8200
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes