Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: projekt/mediaserver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Baggerboy22
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen,

Så er der igen blevet problemer, har været så uheldig at få stjåket mit elektronik.

"Mit" gamle setup:

Pioneer PDP-436XDE Plasma tv,

Harman Kardon AVR630 reciever

Højtalere: System Audio 1550(gulv højtalere), 720AV som center og Talent som baghøjtalere.

Sub: Audiovector K-sub

Jeg har stadig gang i forsikrings selskabet, så må se hvor meget jeg får tilbage.

Men det jeg gerne vil er at jeg køber følgende:

Projektor(full HD),  har kigget på følgende 4: Sanyo PLV Z700 el Z2000, Infocus X10, Sony VPL-HW10 

Dertil vil jeg gerne have alle tips og triks til om jeg skal have lærred, bruge speciel maling til væggen eller hvad jeg skal smide billedet op på. Ville helst hvis man kunne male væggen, synes ikke er lærrede er særligt flot.

Dertil mangler jeg et eller andet til at være gemme film, billeder og musik på(minimum plads til 2 harddiske). den måtte også gerne kunne streame film til projektoren, evt ved at logge på via min bærbare(Den har Hdmi udgang til projektoren). Har kigget lidt på HP Mediasmart home server og nogle forskellige NAD server, men vil meget gerne hører for folk der har erfaringer med disse ting også evt med et mediacenter, det kunne jo være det er nok...

Vil gerne have sat disse 2 meget vigtige ting på plads, så skal jeg til at kigge på Playstation 3 vs X-box, Reciever, loft beslag til projektoren, kabler og lyd bagefter.

Tak for en kanon side og et rigtigt godt forum, hvor man virkelig får hjælp på sine problemer når man ikke helt kan overskue alle de muligheder man har

Til top Vis Baggerboy22's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Baggerboy22

Baggerboy22
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Skulle måskelige tilføje at projektoren kan hænge maks 3 meter fra væggen, den ska smide billedet op på. At væggen er 2.5 meter bred og 3 meter høj. Stuen er firkantet og ca 3.5 x 5.5 meter. Stuen er ca 20 kvadrat meter.

Projektoren skal hovedsageligt bruges til film og at spille på(X-box eller PS3)

Måske det kan hjælpe lidt til hvilken projektor der passer bedst til mig.

Til top Vis Baggerboy22's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Baggerboy22

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes