| Sendt: 05 Marts 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lød godt, men synes jeg ikke forskellen fra min V8 var særlig stor, jeg var faktisk mere imponeret over D10 og DT880 blandingen, men den var til gengæld på det det nærmeste fantastisk...
Det skyldes måske at den kilde vi brugte til Rudien var den jeg normalt bruger i mit setup, så det smagte meget af det jeg er vant til at høre, eller også var mine forventninger skruet for højt i vejret, så ligegyldigt hvor godt Rudien så end ville lyde, ville det skuffe mig lidt......
Det er lidt ligesom når man har samlet Spiderman i 30 år og der så endelig kommer en film, så kan den ikke andet end at skuffe, lidt ligesom Xmen filmene også gjorde...
Men synergien med ETYerne var mindblowing, men der havde jeg heller ikke forventet mig nær et samme....
Vi fik så heller ikke lyttet nær nok til musik, fordi vi knævrede løs hele aftenen, det er jo så sjældent man møder andre hardcore nørder....
Til det sidste vil jeg sige at det skyldes nok det at jyder er mere sjove og at vores mest aktive medlem med træf og sårn er Burning777 som jo bor herovre i det mørke, en anden faktor er måske at vi herovre har så få steder vi kan lytte til noget godt, personligt må jeg kører næsten 100 km for at høre bare lidt highend gear, dog er der masser af bøffer i Flensborg (15km) men det der er er så dårligt forstærket at man tror det er løgn......
|