Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 00:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Vurdering: Sony KWL 40W4500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas86
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2009
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg har lige fået en flat, og vil investere kraftigt i noget ordentligt grej, og faldt over hifi4all...
Jeg lægger her min forespørgsel på fjernsyn.

Jeg fandt i Bilka et Sony KWL 40W4500 til 9979,- og slog til, da billedet i mine øjne var godt.
Første tvivsspørgsmål er, da jeg søgte på nettet efterfølgende, at man kan få både en Bravida og ikke bravida model. Hvad er forskellen?
Dernæst, da jeg så at jeg kunne få samme 100 Hz fjerner for 8500 ved at søge lidt på nettet, ville jeg selvfølgelig hellere købe det istedet. Nu håber jeg ikke jeg ha set forkert, da modellen skulle være full HD, og ikke kun HD-Ready, som der bliver angivet nogle steder...
Men overvejede så 46" modellen istedet til små 12000.

Mine kriterier for mit fjernsyn er 100 Hz fjernsyn, FULL HD 1024P, minimum 40" , koste hvad det vil (med forbehold), da jeg også vil have surround og Blu-Ray... For at sætte lidt i perspektiv regner jeg med at bruge ca. 25000 på surround 5.1 inkl. BD...

Links...

BILKA, side 46
KelKoo, de skriver at deres KDL-40W4500 er FULL HD, selvom jeg nogen steder ser det skrevet som HD ready? Nogen idéer?
GetMore
CineMagic - Mit eget alternativ, også en sony, blot deres 46" til ca. 12000

Se evt. mit post omkring surroundsound anlæg, her...

Håber i vil hjælpe... MVH Thomas

Til top Vis Thomas86's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas86

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Alle 40W4500'er er Full-HD og så er prisen i Bilka absolut rimelig, alle de som du linker til på nettet er højst sandsynlig parallelimporteret med hvad deraf følger af risiko og minusser.

Kan kun selv sige ok for dit indkøb i Bilka herfra

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Marts 2009 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Om du skulle have ofret de ekstra penge på en 46" model?....tja har man pladsen og pengene er der vel intet i vejen for et større billede

Vær dog opmærksom på at afløseren til w4500 (W5500) er lige på trapperne, men den vil selvfølgelig også koste mere

Ellers mht. dit indkøb af et surroundsystem, så køb brugt for så vidt muligt, der er mange penge at spare derude, både når det kommer til højttalere samt reciever og BluRay-afspiller, eller sagt på anden måde, 25.000kr får hurtigt ben at gå på ved nyindkøb.

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Thomas86
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Marts 2009 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Ja. Der støtte jeg dog på flg. indlæg, hvor der blev sået tvivl omkring den bedre standard ved W5500 modellerne... Desuden skal jeg gerne bruge fjernsynet snarest, da jeg er flyttet ind, og deres W5500 tidligst, ifølge jaman, er tilgængelig i uge 14...

Men tak for svaret...

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Marts 2009 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Ville kun selv købe W4500 istedet for W5500, så er kun enig. Det er ud fra at W4500 gør det rigtig godt til prisen, og at man jo altid kan blive ved med at sukke efter den sidste nye model osv. og det er livet bare for kort til

Thomas86
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Marts 2009 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Super... Tror vidst lige jeg bestiller et Sony KWL-46W4500, og afbestiller det andet...

Tak for hjælpen...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes