| Forfatter |
|
Beta7 Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
I mine overvejelser omkring stereo kontra surroundsetup indgår tilslutningen af min Xbox 360, da jeg da gerne vil spille Gears of War, Bioshock osv. i surround. Men hvor vellykket er surroundeffekten i spilkonsollerne? Jeg tænker ikke så meget teknisk, men om der fra producenternes side er brugt nok krudt på det til at det kan give samme oplevelse som f.eks. film i surround?
På bagsiden af mine spil er der et Dolby Digital logo, men er der nogen som selv har tilsluttet en spilkonsol som kan fortælle om det fungerer for fuld knald som det skal, eller om det bare er en "flad" surroundfornemmelse?
|
| Til top |
|
| |
Delaney Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil sige at det fungerer for fuld knald. Og til eksempelvis GoW kan jeg forestille mig at det er en fordel at kunne høre hvorfra man bliver beskudt.
__________________ Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Bioshock(jeg har det til PS3, men tror ikke der er forskelI) er surround fornemmelsen helt i top. Hvis dit anlæg bare kan lidt, så kan du hører fx høre hvis en fjende går på en afsats over dig. GTA 4, COD 4 og MGS 4 er også spil hvos surround oplevelsen er rigtig god, og livlig.
Så, for at svare på dit spørgsmål. Ja, der er fuld knald på surround i flere og flere spil.
|
| Til top |
|
| |
yossi Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har Xbox360 og surround og kan varmt anbefale det det er simpelthen for fedt og sidde midt i en nærkamp i fx GOW eller andet.. og de er fuldt udnyttet med den fede og gode lyd når man først har oplevet det så er der ikke andet der dur..
|
| Til top |
|
| |
Defekto Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bestemt ikke fladt. Jeg synes at det er en federe oplevelse med surround. Kan altid høre når nogen prøver at snige sig ind på mig bagfra i COD4, og det lyder fantastisk når en RPG flyver forbi ansigtet.
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
lidt ot, men jeg synes ikke jeg kan høre det i cod4, bare at der er nogen tæt på...?
Iøvrigt er det fedt med SS i gaming imho
mvh. Per
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Surround fungere super på X360. Særligt GoW bliver langt mere intanst med surround  Nu vi er ved det så kunne man måske smide sit Brugernavn på Xbox live herinde. Så man kan finde andre danskere at spille med. Har ikke mødt en eneste derinde endnu. Mit er ihvertfald ****** hvis der var nogen der skulle få lyst til noget horde i GoW2  Mvh. l´Blundt edit: kan ligesom fornemme der ikke er så meget lyst til at finde nogle online buddies så det dropper jeg vist bare
|
| Til top |
|
| |
Beta7 Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 10 Marts 2009 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder fornemt, så kan jeg jo godt sætte flueben i den kolonne.
|
| Til top |
|
| |
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1612
|
| Sendt: 13 Marts 2009 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har både PS3 og x360. Men x360 kan vel ik køre 7.1 med optisk?? Har ikke HDMI på den!
Uncharted - Drakes fortune kører 7.1 PCM lyd og det lyder simpelthen fantastisk. SIKKE DETALJER!!!
Har næsten lige erhvervet mig KILLZONE 2 og der er lyden også helt fantastisk i 7.1, hvilket den ser ud til at køre standard..
Mvh. Chromosome
|
| Til top |
|
| |