| Sendt: 12 Marts 2009 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle!
Jeg står i den situation, at jeg har kasseret mit gamle 5.1 anlæg, da jeg godt kunne tænke mig noget nyt. Det var ikke noget prangende, det var lettere sagt noget billigt skrammel i form af Altec Lansing fx 5150 (hvis nogen kender til det)
Jeg har en Technics surround receiver (den sidste de spyttede ud, inden de stoppede produktion af receivers), som jeg er meget glad for. Til dagligt, når jeg skal høre musik, har jeg et par Avance gulvhøjttalere sat til, samt en Jamo subwoofer. Produktnavnene kan jeg umiddelbart ikke huske, men det spiller sgu ret godt er jeg overbevist om.
Jeg har kraftigt overvejet et BOSE ACOUSTIMASS 10 III, da jeg er ret imponeret af lyden efter at oplevet det hos en vens forældre - dog i LIFESTYLE 38 serien mener jeg det er.
Siden da har jeg læst mange gode ting om BOSE, men også mange dårlige ting. Jeg er _KÆMPE_ fan af deres design og har selv deres tripods som leverer sindssygt god lyd.
Men er der nogle alternativer? Loftet er ca 7.000.. Jeg er åben overfor det hele!
Mvh
Jeppe Christiansen
|