| Sendt: 14 Marts 2009 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen!
Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogen af jer kan være behjælpelige med at svare på :) Mit cirka 2½ år gamle Samsung tv er desværre begyndt opføre sig noget mærkeligt. Mit tekst-tv er gået helt i kage, så der nu er forskellige farver over det hele, man kan stadigvæk godt ane hvad der står af tekst men det er ret svært da farverne overskygger det hele. Dette har i sig selv ikke været det store problem da jeg ikke brugte tekst-tv ofte. Men nu har det så bredt sig til det 'normale' tv-billede. Jeg har en stor blinkende streg cirka 2/3 nede i billedet som ikke forsvinder på noget tidspunkt. Den er cirka 2cm bred. Samme fejl kommer hvis jeg kører HDMI eller Komponent, der er stregen bare 1cm i stedet.
Er der nogen af jer der har erfaringer med denne type fejl? Hvad er der galt? Hvad koster det at få lavet? Kan det betales? Og kan i evt anbefale steder i Århus der kan fikse det? Der er jo desværre ikke længere garanti på så er meget interesseret i at få det lavet så billigt som muligt hvis det altså kan betale sig.
På forhånd tak for hjælpen :)
|