Hej med jer alle :)
Jeg har i noget tid gået og leget med tanken om at tiden ikke er moden til surround i mit lille værelse(Min forstærker er pt. en Denon AVR-2106), så jeg overvejer, midlertidigt at droppe dette, tilfordel for et dedikeret stereo setup. Når jeg får flyttet til noget større, kan surround så implamenteres igen.
Jeg har haft en del kig på classics produkter, da de tilsynesladende giver rigtig meget vellyd for pengene, en kvalitet jeg i disse SU tider værdsætter betydeligt :)
desuden værdsætter jeg god og ærlig lyd, dog gerne til en lidt varm side.
Jeg hører meget blandet musik, med undtagelse af techno og klassick musik. Dog forekommer akustisk musik ofte.
Højttalerne sættet skal spille på, er pt et sæt gamle jamo højttalere, ikke noget at skrive flere linjer om. På sigt kommer det dog nok til at skulle spille på et sæt dali 450.
Derfor, har jeg haft kig på classics pre/effekt kombination, og fundet de har 2 forforstærkere, som så kan sættes sammen med en 8.0b.
Jeg har egentlig allerede besluttet at det skal være den effekt(med mindre der er nogen der kan overbevise mig om noget andet?

) men hvilken forforstærker ville i anbefale.
Nu er jeg klar der er meget få der har hørt disse to, men jeg skal jo prøve. Der er tale om:
Classic 9.0og
Classic 10.0Håber der er nogen der har mod på at komme med lidt input :)
God søndag
Mvh
Peter