| Sendt: 15 Marts 2009 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen, jeg er lidt grøn på den dybe hi-fi område så mangler lidt hjælp her.
Jeg leger lidt med en sub sammen med mine små B&W 602 s2, det fungere også fint nok, men jeg er lidt i tvivl om hvad der er den bedste tilslutnings mulighed. PT køre jeg begge min højtalerkabel fra forstærkeren, ind i subben og tar så ud fra subben til mine B&W, på den måde havde jeg en ide om at subben sorterede de dybe toner fra til mine B&W, så de ikke skulle slæbe det tunge læs!
Er det forkert forstået`?
Ville det være beder at køre mine B&W ud fra forstærkeren, og det samme med subben. Altså så subben ikke har noget at gøre med mine B&W?
Billede af bagsiden af subben her: http://i39.tinypic.com/1hxn9g.jpg
Jeg har også lidt kig på et par højtaler som er tilsalg her inde, det ene sæt er B&W 603 s3 og det andet er 604 s3, hvad vil i anbefale mig? nu tænker jeg lyd for prisen, for der er nok ingen tvivl om at 604 s3 er den bedst?
Og vil jeg med en af de 2 overnævnte højtaler stadig få lidt ud af at sætte subbe til?
Sidst men ikke mindst, jeg har en Nad 319 forstærker, 2x125w i 8om vil den være kraftig nok til at trække en af de overnævnte højtaler?
Håber i kan hjælpe mig med alle mine spørgsmål. På forhånd tak 
|