| Forfatter |
|
franklj Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hotel Scandic Vester Søgade 6 DK-1601 København V/ Planetariet
Lørdag den 6. Marts kl. 11 - 18.00 Søndag den 7 Marts kl. 12 - 18.00
er der nogle der ved hvad det kommer til at koste? i indgangen.
også håber jeg at højtallerfirmaerne, tænker på os unge der ikke har alt for mange penge. også tager lidt af deres gode og billige højtallere med til ca 2000kr stykket og ikke kun kommer med hjøtallere til 5000k og påefter.
men er der nogle der ved hvad de kommer med? eller er det en overraskelse? __________________ Denon 1603, amitech dvd 704, Samt sony 32" fx 68 100hz 16:9.
2stk Dali Concept 6
2stk Dali Icon 6
1stk Dali Icon 2 center
|
| Til top |
|
| |
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 24 Februar 2004 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes heller ikke jeg kan finde nogen pris nogen steder .. Jeg skal derover, ingen tvivl om det (Er i KBH - Koncert på Halvandet om lørdagen) men det ville da være meget rart at vide hvad det kostede i entré ..
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 24 Februar 2004 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det koster 75 kr at komme ind. Det er lidt billigere end sidste år.
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 24 Februar 2004 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber sørme der kommer et billede fra en barco cineline 9 men scaler det var sku sygt sidst.
|
| Til top |
|
| |
Phat Simon Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 24 Februar 2004 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
HiFi Klubben har en "klub" (Cybertainment) hvor 100 billetter er til rådighed til medlemmerne. Sælges til 40,- fra deres butik på Åboulevarden. Max 2 pr. medlem - derefter, normalpris. Værd at overveje. 35,- mere til super-high-end udstyr. __________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der under en uge tilbage... jeg glæder mig.
Har I set listen over udstillere!!
Accuphase Amadeus Arcam Argent Audio ATC Audax Audio Analogue AudioArt Audiovector Audio Technology Audio Research Audio Static AudioQuest Avance AV Reality B&W Barco B-Tech Brax Bryston Bow Cabasse Cable Talk California Audio Labs Cambridge Audio Cardas Cary Audio CEC Chario Classé Clear Audio Concept Audio Copland Creek Cyrus Dali Davis Definitive Technology Denon Densen Disc Wash Dynaudio Dynavector El-Fix Empire Energy Epox Exposure Gale GamuT Gradient Grado Gryphon Harman/Kardon Haropa Helix Heybrook High Fidelity - magsinet Hjemmebio - magsinet Holfi Home Theater Proffs. Infocus Icon InCognito Infinity Integra Research Ixos Ixotica Jamo JBL Jeff Rowland Jehnert Sound JM Lab Jolida KEF Kenwood Kimber Klipsch Krell LC Audio Lexicon Linn Luxman M&K Magnepan Marantz Mark Levinson Martin Logan Micromega Mission MIT Monitor Cable MSB Technology Musical Fidelity NAD Naim Neukomm Nottingham Analogue Oehlbach Onkyo Ortofon Panasonic
Parasound Peak Consult Peerless Piega Pioneer Primare Project Quad Red Rose Music Rega Roksan Rotel Ruark SAS Audio Labs Sat Shahinian Sherwood Solid Steel Sony Sonus Faber Soundcare Spikes Spark Speakers Corner Spider SPW Stax Stewart Supra Cables System Audio Tact Audio Tannoy Tara Labs Target Teac The Naked Truth The truth Theta Thomson Thule Audio Tiny Tubes Transparent Tube Technology Vincent Vision Kit Vivanco Wadia WBT Wharfedale Wilson Wireworld Yamaha
og med Hifi4all.dk's masterclasses, så er det jo lige før man skal komme begge dage.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, det ser rigtigt lækkert ud! Er "bange" for at jeg også skal investere i to billetter til mig selv, samt en til min kæreste
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Allesammen,
Jeg vil lige nævne at den liste Witzel saksede fra www.hifi-musik.dk bliver opdateret imorgen aften, hvorefter vi vil have den endelige liste.
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Hej Allesammen,
Jeg vil lige nævne at den liste Witzel saksede fra www.hifi-musik.dk bliver opdateret imorgen aften, hvorefter vi vil have den endelige liste.
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen
|
|
|
Ja for halvdelen af dem på den liste komme da ikke ?
|
| Til top |
|
| |

Nerds.dk
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jonas,
Som jeg skrev, bliver listen opdateret imorgen aften. Morten fra Densen som er webmaster på den, er i Moskva til udstilling, og kommer først hjem i nat.
Generelt er udstillingen et non-profit projekt, som Kaj Danielsen fra Radioactiv og jeg gennemfører for at give branchen et løft. I må derfor have respekt for at vores ressourcer er begrænsede, når vi også skal passe vores respektive firmaer.
I den forbindelse er det selvfølgeligt ærgeligt at listen ikke er opdateret, især fordi dette forum med dets mange brugere, kunne give et skub, således at de få der ikke stiller op, kan se det kan betale sig at komme, enten i år eller næste år.
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Hej Jonas,
Som jeg skrev, bliver listen opdateret imorgen aften. Morten fra Densen som er webmaster på den, er i Moskva til udstilling, og kommer først hjem i nat.
Generelt er udstillingen et non-profit projekt, som Kaj Danielsen fra Radioactiv og jeg gennemfører for at give branchen et løft. I må derfor have respekt for at vores ressourcer er begrænsede, når vi også skal passe vores respektive firmaer.
I den forbindelse er det selvfølgeligt ærgeligt at listen ikke er opdateret, især fordi dette forum med dets mange brugere, kunne give et skub, således at de få der ikke stiller op, kan se det kan betale sig at komme, enten iår eller næste år.
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen
|
|
|
Kommer der flere end 8 ? forskellige firmaer ? Jeg kommer i en fyldt bil og jeg tror sku de andre bliver skuffede hvis det kun er de typiske Audiovector, systemaudio, Densen, rotel, JMlab og 2 andre der kommer ;O) 
|
| Til top |
|
| |

Nerds.dk
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jonas,
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=643&zoneid=1
Giver et indtryk af udstillerfirmaerne pr 17-2. Der er kommet flere til siden, og da mange af virksomhederne jo importerer et utal af produkter, bliver der NOK at se og høre !
Men jeg vil for en god ordens skyld lige nævne at System Audio og Audiovector IKKE kommer. (selvom du nævner dem som udstillere).
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Hej Jonas,
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=643&zoneid=1
Giver et indtryk af udstillerfirmaerne pr 17-2. Der er kommet flere til siden, og da mange af virksomhederne jo importerer et utal af produkter, bliver der NOK at se og høre !
Men jeg vil for en god ordens skyld lige nævne at System Audio og Audiovector IKKE kommer. (selvom du nævner dem som udstillere).
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen
|
|
|
hmm oki jeg syntes sku at have læst at de er til et eller andet diskutions forum men det er nok sammen med HIFI4all
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ole Witthøft og Ole Klifoth er - blandt andre - inviteret af HIFI4ALL.DK som HIFI4ALL.DKs gæster til at afholde 50 minutters masterclass
|
| Til top |
|
| |
franklj Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg håber at det bliver godt, det skal det blive. håber at jeg får en afklaring om det skal være, gale,dali eller b&w, som jeg skal have.
og skulle man blive overraskede af noget andet ,så ville det jo også være godt.
håber bare at de ikke kommer kun med højtallere til over 10.000kr stk.
__________________ Denon 1603, amitech dvd 704, Samt sony 32" fx 68 100hz 16:9.
2stk Dali Concept 6
2stk Dali Icon 6
1stk Dali Icon 2 center
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhhh jeg gad godt jeg skulle afsted! Gad godt at hører og se den nye Cayin monster forstærker på 30 Kg med LCD skærm og 6*130 watt!! Og så er Sunfire rigtig fedt!
Øv.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 05 Marts 2004 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|