Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Onkyo 606 + Højttalere? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Birchens
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Marts 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 22 Marts 2009 kl. 04:17 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg endelig bestilt en ny reciever nemlig Onkyo_606 og ser meget frem til at få den hjem :)
Nu skal jeg så ud og købe 5.1 højttalere, regner med at købe brugt, men villle hører om nogle ved hvor meget jeg skal ofre for nogle højttalere som passer til denne reciever, så jeg ik køber for kraftige højttalere iforhold til hvad recieveren kan trække.

Jeg vil gerne have nogle gode Front højttalere og så ofre lidt mindre på baghøjttalerne.
Systemet skal bruges til 60 % film, 30 % musik og 10 % Spil fra Ps3
 
Vil meget gerne hører om nogle har ideer/erfaringer med højttalere der passer til denne Reciever.

Budgettet er omkring de 5000 (uden sub) og værelset det skal stå i er 12 kvm (dog bliver det måske snart større da jeg leder efter ny lejlighed)


Til top Vis Birchens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Birchens
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 03:30 | IP-adresse registreret  

Hvilke krav har du m.h.t. størrelsen på højtalerne? Husk, at en god center er vigtig til film! Er enig med dig i prioriteringen vedr. baghøjtalere, de er ikke så kritiske... Det er en 7.1 receiver, overvejer du at 'nøjes' med at køre 5.1 på værelset? Jeg synes, at 7.1 er for meget i mindre rum.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 
Birchens
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Marts 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Nej ingen krav, kunne nok godt tænke mig nogle gulvhøjtalere til front men ellers ik, jeg har planer om at nøjes med 5.1 da det andet lyder af lidt for meget til dette lille rum, men er glad for at muligheden for udbygning er der !

Jeg har tænkt i retning af noget Brugt Dali,B&W,KEF, Men har kun en lille ide om hvilke brugt modeller man skal kigge efter?
Til top Vis Birchens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Birchens
 
Birchens
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Marts 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Sidder lige nu og kigger på et tilbud på et sæt B&W DM640i, men har efter megen søgning på forumet set de kræver meget kræft fra forstærkeren og kan ik helt dreje om denne Onkyo kan trække dem?
Til top Vis Birchens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Birchens
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes