| Sendt: 23 Marts 2009 kl. 03:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror nok, at gulvhøjtalerne klarer 'alm. stereo' - hvis du vel at mærke spiller 2.1, hvor subben hjælper i bassen. Ellers render du nok ind i samme problem med dem, som Hans nævner vedr. centeren, tynd lyd.
Årsagen er simpelthen, at sættets små og slanke satelitter har det svært med bas. Centeren siger fra allerede ved 150 Hz, og fronterne ved 85 Hz. Problemet kunne i det mindste delvis løses ved at placere subben tæt på centeren, og så lade den spille højt op i frekvens.
|