Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 14:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Lenco L75 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brianpadk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg er blevet den glade ejer af en Lenco L75, som jeg rigtigt glad for.

Den forige ejer var vist ikke lige så glad for den som jeg, for der er nogle små skavanker ved den og jeg håber at jeg her igennem kan få råd og vejledning.

Selve pladespilleren er i god stand. Køre som den skal uden at larme og kassen er også flot.

men........ nu kommer mine spørgesmål:

Jeg kan se at jeg mangler antiskate loddet.

Hvor får jeg fat i sådan et nyt?

Der er også en anden "arm" med til paldespilleren, som for enden har en lille pladebørste.

Kan dog ikke lige se hvor den skal sidde.

Så er der nogle der ved hvor og hvordan den skal monteres?

Der mangler de 2 beslag til at montere låget til kassen.

Hvor får jeg fat i sådanne 2 og kan det passe at låget, åbnet skal støtte på den lille plast pind der er fastgjort til låget.

Det er et DIN stil som sidder på kablet fra pladespilleren, som igen er sat sammen med 2 phono stik.

Er dette virkeligt den bedste løsning, eller kan man sætte et helt nyt kabel på , som ender i 2 gode phono stik.

Jeg håber virkelig at der er nogle der kan være behjælpelige med dette, da jeg som sagt er super glad for at jeg har fået den pladespiller foræret og glæder mig til at komme til at bruge den til mine lp plader.

Til top Vis Brianpadk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brianpadk

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Brianpadk skrev:

Hej.

Jeg er blevet den glade ejer af en Lenco L75, som jeg rigtigt glad for.

Den forige ejer var vist ikke lige så glad for den som jeg, for der er nogle små skavanker ved den og jeg håber at jeg
her igennem kan få råd og vejledning.

Selve pladespilleren er i god stand. Køre som den skal uden at larme og kassen er også flot.

men........ nu kommer mine spørgesmål:

Jeg kan se at jeg mangler antiskate loddet.

Hvor får jeg fat i sådan et nyt?

Der er også en anden "arm" med til paldespilleren, som for enden har en lille pladebørste.

Kan dog ikke lige se hvor den skal sidde.

Så er der nogle der ved hvor og hvordan den skal monteres?

Der mangler de 2 beslag til at montere låget til kassen.

Hvor får jeg fat i sådanne 2 og kan det passe at låget, åbnet skal støtte på den lille plast pind der er fastgjort til låget.

Det er et DIN stil som sidder på kablet fra pladespilleren, som igen er sat sammen med 2 phono stik.

Er dette virkeligt den bedste løsning, eller kan man sætte et helt nyt kabel på , som ender i 2 gode phono stik.

Jeg håber virkelig at der er nogle der kan være behjælpelige med dette, da jeg som sagt er super glad for at jeg har fået
den pladespiller foræret og glæder mig til at komme til at bruge den til mine lp plader.

Goddag, og velkommen på forummet.

Lad os tage DIN stikke først. Nej det er ikke den bedste løsning, klip DIN-stikket af og lod to RCA stik på. Det er meegt
nemt. At skifte kablet betyder at det skal skiftes gennem hele armen, det er et større projekt.

Ja, låget skal støttest af en plastpind. De beslag du mangler, er det dem der sidder på låget eller på plinten?

Pladebørsten skal sidde øverst i venstre hjørne, der er vidst en lille skrue der kan kan fjernes.

Jeg har et ekstra Anti skating-lod, og muligvis de beslag der. Send mig din adresse på en PM, så skal jeg sende dem til dig.

Tilykke med pladespilleren. Du bliver rigtig glad for den, de fleste bliver bidt af de gamle mellemhjuler. Jeg har selv sådan
en pladespiller. Den kan man lave rigtig meget sjov med

Her er bl.a. hvad jeg har fået ud af min: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=70004&PN=2

Gorm her fra forummet har lavet nogle rigtig flotte Lenco'er

bl.a. denne: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=71705&PN=1

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes