Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Billig Blu Ray fra Sverige (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 April 2009 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg var lige inde på Elgiganten i sverige - og fik lige et chock: Blu Ray til DKkr. 100   http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_BrowseCatalog-Redirect

Har nogen prøvet at handle i den Svenske Elgigant?

Jeg kan ikke finde info om de enkelte film også har Dansk tekst - nogen der ved noget om dette?

anyway, så må det være billigere i Sverige - er der andre Svenske netshops med Blu Ray I kan anbefale?

Jeg har lige bestilt 2 film i UK hos "Mymemory" til 28£ = Dkr. 112,- pr. film - dyrer end i Sverige

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

Chris Cornell
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 April 2009 kl. 03:04 | IP-adresse registreret  

98% af alle købefilm har fælles distributør i Norden, så der er; svensk, norsk, dansk og finsk undertekst på det meste.

Hvis de så bare kunne finde ud af at lade de engelske undertekster være.....Scanbox

Det er godt nok billigt - Blade Runner til 129,- Svenske

Til top Vis Chris Cornell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chris Cornell

flaskebent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 04 April 2009 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Sender de til Danmark?
Til top Vis flaskebent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaskebent

Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 April 2009 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Nu har sverige nok en af verdens bedste musik butikker. Jeg kan se på nettet de har masser af blueray. Da jeg var der sidst havde de alt i CDer. Butikken hedder Skivhugget og ligger ved Danmarksterminalen i Gøteborg. Når man taster deres gamle webadresse kommer denne side.

http://www.megastore.se/

Der var også en anden butik i Gøteborg nemlig Bengans. De har denne adresse:

http://www.bengans.se/

Begge ligger i gå afstand fra Danmarksterminalen. Specielt Skivhugget, (der måske har skiftet navn) har et varesortiment der er ekstremt dybt inden for rock genren. Den ligger på Masthugstorvet. Bengans ligger modsat centrum 10 min. gang fra Danmarksterminalen. De har simpelt hen alt, men måske er de ikke helt billige.

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2009 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige fået "åbnet" op for salg til DK hos cinemart.se (jeg kan ikke linke) De har gode priser på Blu Ray - jeg har ikke kunne finde andre Svenske netshops der sælger BR til DK, men kom endelig med nogle steder hvis I kender nogle  Jeg tvivler at vi kan få Elgiganten i SV til at sælge til DK, da de har forretning i DK...?

Matshui
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 04 April 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:
Jeg har lige fået "åbnet" op for salg til DK hos cinemart.se (jeg kan ikke linke) De har gode priser på Blu Ray

Er det sådan generelt eller? Har nemlig ikke lige fået skrevet til ham endnu derovre...

Linkfix: cinemart.se
Til top Vis Matshui's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Matshui

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Matshui skrev:
Go4it skrev:
Jeg har lige fået "åbnet" op for salg til DK hos cinemart.se (jeg kan ikke linke) De har gode priser på Blu Ray

Er det sådan generelt eller? Har nemlig ikke lige fået skrevet til ham endnu derovre...

Linkfix: cinemart.se
Tak for dit Linkfix - jeg bruger "Tilføj hyperlink", men der kommer ikke noget i "Besked" - sikkert noget med jeg bruger Firefox som browser...
Ja, jeg har lige fået en mail fra "Cinemart" og de skriver at nu er der permanent åbent for DK

Matshui
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 04 April 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Det lyder fandme godt - så kommer jeg nok til at bestille lidt nu her, og helt sikkert senere også - de har sku nogle fine priser derovre!
Skal du lave links, så er det bare [url]linket[/ url] (uden mellemrum mellem / og url)
Til top Vis Matshui's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Matshui

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2009 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Hermann. skrev:

Nu har sverige nok en af verdens bedste musik butikker. Jeg kan se på nettet de har masser af blueray. Da jeg var der sidst havde de alt i CDer. Butikken hedder Skivhugget og ligger ved Danmarksterminalen i Gøteborg. Når man taster deres gamle webadresse kommer denne side.

http://www.megastore.se/

Der var også en anden butik i Gøteborg nemlig Bengans. De har denne adresse:

http://www.bengans.se/

Begge ligger i gå afstand fra Danmarksterminalen. Specielt Skivhugget, (der måske har skiftet navn) har et varesortiment der er ekstremt dybt inden for rock genren. Den ligger på Masthugstorvet. Bengans ligger modsat centrum 10 min. gang fra Danmarksterminalen. De har simpelt hen alt, men måske er de ikke helt billige.

Var lige inde på "megastore.se" og checke - der er godt nok store prisforskelle "hinsidan"? Det virker som "normal"prisen er den samme i Sverige (minus valutafordelen på ca. 32%), men i Sverige har de en mere dynamisk (fri?) prispolitik med nyheder på Blu Ray, der "her og der" sælges til det halve af "katalogpris"....?  Det virker som om DK ikke har travlt med at gøre Blu Ray til det "nye" - kunne det være at de lige skal have tømt DVD lagerene....

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2009 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes