| Sendt: 06 April 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen!
Jeg er ny herinde, og jeg har oprettet mig som bruger fordi jeg står med et mindre problem ved hænderne. Jeg flyttede sammen med min kæreste i sommers, og i den forbindelse investerede jeg i noget ordentligt gear - i hvert fald i forhold til hvad jeg ellers har været vant til indtil nu.
Jeg inkluderer to fotos af mit setup i stuen for at i kan se hvordan det ser ud pt.

Mit problem består i at mit gamle surround anlæg, der bestod af en JVC dvdafspiller med tilhørende subwoofer er gået ned med flaget. Det er henholdsvis dvdafspilleren og den computerlign. ting i ser til højre på billederne ovenfor. I sommers erhvervede jeg mig 5 nye satelithøjtalere som jeg har hængt op på væggene, to af dem kan i se på billederne. Jeg har haft brugt dem istedet for de knapt så dekorative satelithøjtalere der fulgte med JVC anlægget. Nu skal jeg så have fat i et nyt surroundanlæg - det går simpelthen bare ikke at høre hverken tv, film eller musik gennem de højtalere der er indbygget i mit TV :)
Jeg har læst lidt rundt omkring i trådene og lagt mærke til at mange af jer anbefaler Logitech Z-5500 Digital til folk som ikke har så mange penge på lommen - studerende som jeg selv eksempelvis. Jeg har også selv kigget på Logitech Z-5500 D, fordi den har normale 2way indgange til satelithøjtalerne. Mit problem er nemlig at jeg vil genbruge de Jamo satelithøjtalere jeg købte i sommers, da jeg allerede har hængt dem op på væggene i stuen - kan jeg det?
Specifikationerne til Jamo højtalerne kan ses her Specifikationerne til Logitech surroundsystemet kan ses her
Håber jeg har givet tilstrækkeligt information. Ellers må i bære over med mig og lade mig specificere yderligere :)
/Rasmus
|