| Sendt: 20 April 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke herfra jeg hørte min V8er med et par 650 og det lød glimragende, men bruger du USB muligheden skal der skrues hørt op, eller højere end hvis du bruger line-in....
Jeg prøver i øjeblikket at bruge min med USBen bare for at give den en chance mere, for jeg er ikke synderligt imponeret over DACdelen, men nu prøver jeg i en måneds tid og så må vi se..
|