| Sendt: 15 April 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej overvejer kraftigt at anskaffe mig så dan en fætter her: AUDIOTRAK PRODIGY CUBE
http://xs-sound.dk/
Da den både har et out til min forstærker, til mine hovedtelefoner (creative Aura live) og samtidig en mikrofon indgang til hvis jeg gangen ville købe en microfon til målinger :)
Men hvis der ikke kommer nogle ville bud på alternativer bliver det sådan en, ville mest af alt høre hvad i syns om lyden ? hvordan er den? og er hovedtelefonforstærkeren god? (godnok) hehe
Vh Tobias
|