Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 18:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: AUDIOTRAK PRODIGY CUBE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tobiazz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 236
Sendt: 15 April 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Hej overvejer kraftigt at anskaffe mig så dan en fætter her: AUDIOTRAK PRODIGY CUBE

http://xs-sound.dk/

Da den både har et out til min forstærker, til mine hovedtelefoner (creative Aura live) og samtidig en mikrofon indgang til hvis jeg gangen ville købe en microfon til målinger :)

Men hvis der ikke kommer nogle ville bud på alternativer bliver det sådan en, ville mest af alt høre hvad i syns om lyden ? hvordan er den? og er hovedtelefonforstærkeren god? (godnok) hehe

Vh Tobias

Til top Vis tobiazz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tobiazz
 
mbm1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 913
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige installeret win7 RC x64, men Cuben giver mig problemer med DVD-afspilning.

DVD kører simpelthen i ring efter 3 sek. Den kommer ikke videre. Når jeg piller det fra afspiller det fint.. Meget underligt. Nogle andre der kører med windows 7 og har oplevet lignende?

Til top Vis mbm1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbm1
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Hvad afspiller du med?

cuben burde ikke kunne give problemmer med dvd-afspilling vil jeg mene, da den jo bare er et lydkort.
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
mbm1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 913
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Hvad afspiller du med?

cuben burde ikke kunne give problemmer med dvd-afspilling vil jeg mene, da den jo bare er et lydkort.

Lige præcis. Meget underligt. Der var ingen problemer i Vista.

Det er også kun ved DVD, andre film-formater er der ingen problemer.

Jeg benytter wmc.

Til top Vis mbm1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbm1
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Kender ikke vmc, men prøv vlc, det burde funke
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes