Forfatter |
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs,
Jeg har valgt at fjerne alle mine billeder, da jeg ikke orker alt det brok det medføre.
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt setup!
Din højtalere har jeg altid syne svar lidt seje. Minder mig lidt om de HPM jeg engang havde. Og den Sansui til 50 kr. Godt
fanget. Behold du den, det bliver svært at finde bedre lyd
Pladespiller? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
hugoheinninja Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 425
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
har også sådan en sony der.. min dur bare ikke lige pt.
|
Til top |
|
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Intet at se.
|
Til top |
|
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hugoheinninja skrev:
har også sådan en sony der.. min dur bare ikke lige pt.
|
|
|
Nedtur, er det laseren der er død?
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 580
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Savle savle savle. Sikke fint grej. Her gør ordsproget "alder ingen hindring" sig da kraftigt gældende. En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det.
mvh
|
Til top |
|
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
oink skrev:
En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det. |
|
|
Tak, billederne er taget med et digitalt SLR kamera (Canon EOS 350D), redigeret i Photoshop og så smidt op på en server jeg har adgang til. Og ja, laver også lidt amatør fotografi i min fritid når jeg ikke skiller hi-fi ad
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 580
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iluvatar skrev:
oink skrev:
En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det.
|
|
|
Tak, billederne er taget med et digitalt SLR kamera (Canon EOS 350D), redigeret i Photoshop og så smidt op på en server jeg har adgang til. Og ja, laver også lidt amatør fotografi i min fritid når jeg ikke skiller hi-fi ad 
|
|
|
Du er da den skrappeste/skarpeste "amatør" set længe. Handler håndterer du (den der Sansai tuner, dybt suk) ligeså "amatørisk, er meget imponeret.
keep it up
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
du skriver du har givet en flad 50 for den tuner på et loppemarkede
det er vist meget billig for har lige set en magen til inde på den blå avis og han ville have 6000 for sin.... så det er da vist et mega super kanon køb du har gjordt der ... jeg leder selv efter sådan en vintage tuner.... men må vist hellere på loppemarkede  
mvh john
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2009 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hejsa
det er vist meget billig for har lige set en magen til inde på den blå avis og han ville have 6000 for sin.... så det er da vist
et mega super kanon køb du har gjordt der ... jeg leder selv efter sådan en vintage tuner.... men må vist hellere på
loppemarkede  
mvh john |
|
|
Jeg kan trøste dig med at den "kun" burde koste 3000 __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 April 2009 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
 okay det var en stor trøst  .... men det er godt nok en fed tuner... dengang var det sgu kram det de lavede.. men hvis det er prisen 3000-6000 kr må jeg sige de holder sgu prisen
|
Til top |
|
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Jeg kan trøste dig med at den "kun" burde koste 3000  |
|
|
Burde og burde er så meget sagt, hvis du checker (http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/sansui_preise.htm) der holder øje med priser på Sansui udstyr, så er prislejet nærmere omkring 4500, og højere hvis de virkelig er i god stand. Det er i øvrigt min du har set til den pris  har sat den til den pris jeg er villig til at sælge den til, er jo blevet lidt glad for den
|
Til top |
|
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hejsa
det er vist meget billig for har lige set en magen til inde på den blå avis og han ville have 6000 for sin.... så det er da vist et mega super kanon køb du har gjordt der ... jeg leder selv efter sådan en vintage tuner.... men må vist hellere på loppemarkede  
mvh john |
|
|
Man kan være heldig indimellem
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 April 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
oink skrev:
Savle savle savle. Sikke fint grej. Her gør ordsproget "alder ingen hindring" sig da kraftigt gældende. En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det.
mvh |
|
|
De billeder er ALT for store! Og overholder ikke de gældende retningslinier for hifi4all. De ødelægger trådens læsbarhed. Mvh. Niels
|
Til top |
|
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
De billeder er ALT for store! Og overholder ikke de gældende retningslinier for hifi4all. De ødelægger trådens læsbarhed.
Mvh. Niels
|
|
|
Jeg er da ked af at du har det sådan, men de passer nu fint på den skærm jeg ser dem på, når browservinduet er maximeret. Og jeg tror faktisk at en del godt kan li billeder hvor man rent faktisk kan se grejet, og ikke thumbnails. Det er selvfølgelig bare min mening, du må jo klage til admin hvis du mener jeg bryder nogen regler Niels.  M.v.h. Michael
|
Til top |
|
|
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iluvatar skrev:
Nilau skrev:
De billeder er ALT for store! Og overholder ikke de gældende retningslinier for hifi4all. De ødelægger trådens læsbarhed.
Mvh. Niels
|
|
|
Jeg er da ked af at du har det sådan, men de passer nu fint på den skærm jeg ser dem på, når browservinduet er maximeret. Og jeg tror faktisk at en del godt kan li billeder hvor man rent faktisk kan se grejet, og ikke thumbnails. Det er selvfølgelig bare min mening, du må jo klage til admin hvis du mener jeg bryder nogen regler Niels. 
M.v.h. Michael
|
|
|
Bare fordi man har fundet en Sansui TU-9900 til 50 kr., behøver man da ikke være kålhøgen og undlade at følge de regler, der er opstillet her på forummet: "Billedet må ikke have en fysisk størrelse, der overskrider 800 pixel i
bredden. Det ødelægger designet i forummet, og i værste tilfælde bliver
forummets admin eller moderator nødt til at fjerne sådanne billeder." PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
Til top |
|
|
Iluvatar Branchemedlem

VinylCollector
|
Sendt: 21 April 2009 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
Bare fordi man har fundet en Sansui TU-9900 til 50 kr., behøver man da ikke være kålhøgen og undlade at følge de regler, der er opstillet her på forummet:
"Billedet må ikke have en fysisk størrelse, der overskrider 800 pixel i
forummets admin eller moderator nødt til at fjerne sådanne billeder."
PQR
|
|
|
Jeg kan ikke se hvad det overhovedet har med sagen at gøre om jeg har fundet ditten eller datten til den en eller anden pris det ene eller andet sted, hvor ligger det saglige i det? Ikke nok med det, så vælger du dernæst at rette et personligt angreb mod mig ved at kalde mig kålhøgen. Jeg har valgt at dele de billeder jeg har taget af mit grej, i en tråd der omhandler mit grej. Jeg har endda selv hosted billederne på mit eget webhotel, så det tager ingen båndbredde fra hifi4all (i så fald havde jeg fuld forståelse for kritikken, men i det her tilfælde virker det bare som om nogen har ondt i røven over at jeg har fundet en sjælden og eftertragtet tuner, især med den tone kritikken bliver formuleret med). Rent ud sagt, hvis det genere dig at kigge på mit grej og du alligevel intet sagligt har at tilføje, hvorfor så spilde din tid med sådanne petitesser som størrelsen på andres billeder?
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2009 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iluvatar skrev:
pqrannes skrev:
Bare fordi man har fundet en Sansui TU-9900 til 50 kr., behøver man da ikke være kålhøgen og undlade
at følge de regler, der er opstillet her på
forummet:"Billedet må ikke have en fysisk størrelse, der overskrider 800 pixel i
forummets admin eller moderator nødt til at fjerne sådanne billeder."PQR |
|
|
Jeg kan ikke se hvad det overhovedet har
med sagen at gøre om jeg har fundet ditten eller datten til den en eller anden pris det ene eller andet sted, hvor ligger det
saglige i det? Ikke nok med det, så vælger du dernæst at rette et personligt angreb mod mig ved at kalde mig kålhøgen.Jeg
har valgt at dele de billeder jeg har taget af mit grej, i en tråd der omhandler mit grej. Jeg har endda selv hosted billederne
på mit eget webhotel, så det tager ingen båndbredde fra hifi4all (i så fald havde jeg fuld forståelse for kritikken, men i det
her tilfælde virker det bare som om nogen har ondt i røven over at jeg har fundet en sjælden og eftertragtet tuner, især
med den tone kritikken bliver formuleret med). Rent ud sagt, hvis det genere dig at kigge på mit grej og du alligevel intet
sagligt har at tilføje, hvorfor så spilde din tid med sådanne petitesser som størrelsen på andres billeder? |
|
|
Om du loader billederne på dit webhotel, en uploading site eller her på siden er reglerne de samme, max 800 pixels i
bredden. Jeg ville rette dem, ellers bliver de fjernet. Jeg tror skam ikke PQR har ondt i røven, som du vælger at udtrykke
det. Men bare gør dig opmærksom på, selvom du er blevet gjort opmærksom på det før, at reglerne nu engang er 800
pixels i bredden. Jeg tror bare du skal tage det som sjov. PQR har også selv fundet et par sjældne og eftertragtede ting, så
ondt i røven, nej.
Men billederne skal retters. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
Sendt: 22 April 2009 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iluvatar skrev:
Jeg kan ikke se hvad det overhovedet har med sagen at gøre om jeg har fundet ditten eller datten til den en eller anden pris det ene eller andet sted, hvor ligger det saglige i det? Ikke nok med det, så vælger du dernæst at rette et personligt angreb mod mig ved at kalde mig kålhøgen.
Jeg har valgt at dele de billeder jeg har taget af mit grej, i en tråd der omhandler mit grej. Jeg har endda selv hosted billederne på mit eget webhotel, så det tager ingen båndbredde fra hifi4all (i så fald havde jeg fuld forståelse for kritikken, men i det her tilfælde virker det bare som om nogen har ondt i røven over at jeg har fundet en sjælden og eftertragtet tuner, især med den tone kritikken bliver formuleret med). Rent ud sagt, hvis det genere dig at kigge på mit grej og du alligevel intet sagligt har at tilføje, hvorfor så spilde din tid med sådanne petitesser som størrelsen på andres billeder?
|
|
|
Der er to grunde til at spilde tid med petitesser som størrelsen på andres billeder: 1) det er træls for mange brugere at store billeder gør siderne nærmest ulæselige og 2) vi bliver bedt om at holde billederne på max 800 pixel af hifi4alls ejere (og de bestemmer jo her). Du må undskylde, at jeg kaldte dig 'kålhøgen'. Det var ikke meningen, at det skulle være fornærmende, men var bare en fortsættelse af den frie og humoristiske tone, som hersker på vintage-sektionen af hifi4all, hvor grej som din fine TU-9900 (også) hører hjemme. A' beklawer. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
Til top |
|
|