Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 00:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Slet emne (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 21 April 2009 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Davs,

Jeg har valgt at fjerne alle mine billeder, da jeg ikke orker alt det brok det medføre.
Til top Vis Iluvatar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Iluvatar Besøg Iluvatar's Websted

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 April 2009 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Fedt setup!

Din højtalere har jeg altid syne svar lidt seje. Minder mig lidt om de HPM jeg engang havde. Og den Sansui til 50 kr. Godt
fanget. Behold du den, det bliver svært at finde bedre lyd

Pladespiller?

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

hugoheinninja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 April 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

har også sådan en sony der.. min dur bare ikke lige pt.
Til top Vis hugoheinninja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hugoheinninja

Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Sendt: 21 April 2009 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Intet at se.

Til top Vis Iluvatar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Iluvatar Besøg Iluvatar's Websted

Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Sendt: 21 April 2009 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

hugoheinninja skrev:
har også sådan en sony der.. min dur bare ikke lige pt.

Nedtur, er det laseren der er død?

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 April 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Savle savle savle. Sikke fint grej. Her gør ordsproget "alder ingen hindring" sig da kraftigt gældende. En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det.

mvh

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Sendt: 21 April 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

oink skrev:

En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det.

Tak, billederne er taget med et digitalt SLR kamera (Canon EOS 350D), redigeret i Photoshop og så smidt op på en server jeg har adgang til. Og ja, laver også lidt amatør fotografi i min fritid når jeg ikke skiller hi-fi ad

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 April 2009 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Iluvatar skrev:
oink skrev:

En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det.

Tak, billederne er taget med et digitalt SLR kamera (Canon EOS 350D), redigeret i Photoshop og så smidt op på en server jeg har adgang til. Og ja, laver også lidt amatør fotografi i min fritid når jeg ikke skiller hi-fi ad
Du er da den skrappeste/skarpeste "amatør" set længe. Handler håndterer du (den der Sansai tuner, dybt suk) ligeså "amatørisk, er meget imponeret.

keep it up

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 21 April 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

hejsa

du skriver du har givet en flad 50 for den tuner på et loppemarkede

det er vist meget billig for har lige set en magen til inde på den blå avis og han ville have 6000 for sin.... så det er da vist et mega super kanon køb du har gjordt der ... jeg leder selv efter sådan en vintage tuner.... men må vist hellere på loppemarkede

mvh john

Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 April 2009 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

hejsa

det er vist meget billig for har lige set en magen til inde på den blå avis og han ville have 6000 for sin.... så det er da vist
et mega super kanon køb du har gjordt der ... jeg leder selv efter sådan en vintage tuner.... men må vist hellere på
loppemarkede

mvh john

Jeg kan trøste dig med at den "kun" burde koste 3000

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 April 2009 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

okay det var en stor trøst.... men det er godt nok en fed tuner... dengang var det sgu kram det de lavede.. men hvis det er prisen 3000-6000 kr må jeg sige de holder sgu prisen
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Sendt: 21 April 2009 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:

Jeg kan trøste dig med at den "kun" burde koste 3000

Burde og burde er så meget sagt, hvis du checker (http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/sansui_preise.htm) der holder øje med priser på Sansui udstyr, så er prislejet nærmere omkring 4500, og højere hvis de virkelig er i god stand. Det er i øvrigt min du har set til den pris har sat den til den pris jeg er villig til at sælge den til, er jo blevet lidt glad for den

Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Sendt: 21 April 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

hejsa

det er vist meget billig for har lige set en magen til inde på den blå avis og han ville have 6000 for sin.... så det er da vist et mega super kanon køb du har gjordt der ... jeg leder selv efter sådan en vintage tuner.... men må vist hellere på loppemarkede

mvh john

Man kan være heldig indimellem

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 April 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

ja må sige du har været noget heldig  nu skal jeg sgu også rundt på div. loppemarkede... jeg vll også... for mellem 3-6000 kr vil jeg sgu ikke gi

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 April 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

oink skrev:

Savle savle savle. Sikke fint grej. Her gør ordsproget "alder ingen hindring" sig da kraftigt gældende. En ting mere, sikke fine store billeder. Hvudden har du gjort det.

mvh

De billeder er ALT for store! Og overholder ikke de gældende retningslinier for hifi4all. De ødelægger trådens læsbarhed.

Mvh.
Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Sendt: 21 April 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
De billeder er ALT for store! Og overholder ikke de gældende retningslinier for hifi4all. De ødelægger trådens læsbarhed.

Mvh.
Niels

Jeg er da ked af at du har det sådan, men de passer nu fint på den skærm jeg ser dem på, når browservinduet er maximeret. Og jeg tror faktisk at en del godt kan li billeder hvor man rent faktisk kan se grejet, og ikke thumbnails. Det er selvfølgelig bare min mening, du må jo klage til admin hvis du mener jeg bryder nogen regler Niels.

M.v.h.
Michael

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Sendt: 21 April 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Iluvatar skrev:
Nilau skrev:

Mvh.
Niels

Jeg er da ked af at du har det sådan, men de passer nu fint på den skærm jeg ser dem på, når browservinduet er maximeret. Og jeg tror faktisk at en del godt kan li billeder hvor man rent faktisk kan se grejet, og ikke thumbnails. Det er selvfølgelig bare min mening, du må jo klage til admin hvis du mener jeg bryder nogen regler Niels.

M.v.h.
Michael

Bare fordi man har fundet en Sansui TU-9900 til 50 kr., behøver man da ikke være kålhøgen og undlade at følge de regler, der er opstillet her på forummet:

"Billedet må ikke have en fysisk størrelse, der overskrider 800 pixel i bredden. Det ødelægger designet i forummet, og i værste tilfælde bliver forummets admin eller moderator nødt til at fjerne sådanne billeder."

PQR

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes

Iluvatar
Branchemedlem
Branchemedlem

VinylCollector

Sendt: 21 April 2009 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

pqrannes skrev:
Bare fordi man har fundet en Sansui TU-9900 til 50 kr., behøver man da ikke være kålhøgen og undlade at følge de regler, der er opstillet her på forummet:

"Billedet må ikke have en fysisk størrelse, der overskrider 800 pixel i bredden. Det ødelægger designet i forummet, og i værste tilfælde bliver forummets admin eller moderator nødt til at fjerne sådanne billeder."

PQR

Jeg kan ikke se hvad det overhovedet har med sagen at gøre om jeg har fundet ditten eller datten til den en eller anden pris det ene eller andet sted, hvor ligger det saglige i det? Ikke nok med det, så vælger du dernæst at rette et personligt angreb mod mig ved at kalde mig kålhøgen.

Jeg har valgt at dele de billeder jeg har taget af mit grej, i en tråd der omhandler mit grej. Jeg har endda selv hosted billederne på mit eget webhotel, så det tager ingen båndbredde fra hifi4all (i så fald havde jeg fuld forståelse for kritikken, men i det her tilfælde virker det bare som om nogen har ondt i røven over at jeg har fundet en sjælden og eftertragtet tuner, især med den tone kritikken bliver formuleret med). Rent ud sagt, hvis det genere dig at kigge på mit grej og du alligevel intet sagligt har at tilføje, hvorfor så spilde din tid med sådanne petitesser som størrelsen på andres billeder?

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 April 2009 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Iluvatar skrev:

pqrannes skrev:
Bare fordi man har fundet en Sansui TU-9900 til 50 kr., behøver man da ikke være kålhøgen og undlade
at følge de regler, der er opstillet her
forummet:"Billedet må ikke have en fysisk størrelse, der overskrider 800 pixel i
bredden. Det ødelægger designet i forummet, og i værste tilfælde bliver
forummets admin eller moderator nødt til at fjerne sådanne billeder."PQR
Jeg kan ikke se hvad det overhovedet har
med sagen at gøre om jeg har fundet ditten eller datten til den en eller anden pris det ene eller andet sted, hvor ligger det
saglige i det? Ikke nok med det, så vælger du dernæst at rette et personligt angreb mod mig ved at kalde mig kålhøgen.Jeg
har valgt at dele de billeder jeg har taget af mit grej, i en tråd der omhandler mit grej. Jeg har endda selv hosted billederne
på mit eget webhotel, så det tager ingen båndbredde fra hifi4all (i så fald havde jeg fuld forståelse for kritikken, men i det
her tilfælde virker det bare som om nogen har ondt i røven over at jeg har fundet en sjælden og eftertragtet tuner, især
med den tone kritikken bliver formuleret med). Rent ud sagt, hvis det genere dig at kigge på mit grej og du alligevel intet
sagligt har at tilføje, hvorfor så spilde din tid med sådanne petitesser som størrelsen på andres billeder?

Om du loader billederne på dit webhotel, en uploading site eller her på siden er reglerne de samme, max 800 pixels i
bredden. Jeg ville rette dem, ellers bliver de fjernet. Jeg tror skam ikke PQR har ondt i røven, som du vælger at udtrykke
det. Men bare gør dig opmærksom på, selvom du er blevet gjort opmærksom på det før, at reglerne nu engang er 800
pixels i bredden. Jeg tror bare du skal tage det som sjov. PQR har også selv fundet et par sjældne og eftertragtede ting, så
ondt i røven, nej.

Men billederne skal retters.

All Vintage

Billedeupload guide

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Sendt: 22 April 2009 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Iluvatar skrev:

Jeg kan ikke se hvad det overhovedet har med sagen at gøre om jeg har fundet ditten eller datten til den en eller anden pris det ene eller andet sted, hvor ligger det saglige i det? Ikke nok med det, så vælger du dernæst at rette et personligt angreb mod mig ved at kalde mig kålhøgen.

Jeg har valgt at dele de billeder jeg har taget af mit grej, i en tråd der omhandler mit grej. Jeg har endda selv hosted billederne på mit eget webhotel, så det tager ingen båndbredde fra hifi4all (i så fald havde jeg fuld forståelse for kritikken, men i det her tilfælde virker det bare som om nogen har ondt i røven over at jeg har fundet en sjælden og eftertragtet tuner, især med den tone kritikken bliver formuleret med). Rent ud sagt, hvis det genere dig at kigge på mit grej og du alligevel intet sagligt har at tilføje, hvorfor så spilde din tid med sådanne petitesser som størrelsen på andres billeder?

Der er to grunde til at spilde tid med petitesser som størrelsen på andres billeder: 1) det er træls for mange brugere at store billeder gør siderne nærmest ulæselige og 2) vi bliver bedt om at holde billederne på max 800 pixel af hifi4alls ejere (og de bestemmer jo her).

Du må undskylde, at jeg kaldte dig 'kålhøgen'.

Det var ikke meningen, at det skulle være fornærmende, men var bare en fortsættelse af den frie og humoristiske tone, som hersker på vintage-sektionen af hifi4all, hvor grej som din fine TU-9900 (også) hører hjemme.

A' beklawer.

PQR

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum