| Sendt: 22 April 2009 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
lidt svært at hjælpe dig, når vi ikke ved hvor mange penge du vil bruge på det.. en ting er du gerne vil have noget billigt men også god.. det er svært når vi ikke kende dit budget.. men en god rørforstærker kunne være en Rogue Audio Cronus, den har hovedtelefonudgang.. men den koster omkring 18000kr. ny, set brugt til 8-10000kr. for mig er prisen fair, men jeg ved ikke med dig.. god og billig dac kunne være en Cambrigde DacMagic.. den har fået meget ros og koster "sølle" 2000kr..  Mvh. Mads
|