| Sendt: 23 April 2009 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, jeg er herinde :-)
Jeg har haft min WA2 lidt mere end en måned. jeg er meget glad for den. Jeg har desværre ikke andet at sammenligne med, end min NAD C352 forstærker (som dog skulle være god til hovedtelefoner), men Mr. Woo har fået alle mine hovedtelefoner til at lyde MEGET bedre. Især HD650 lyder fedt.
Så vidt jeg har forstået, er den største forskel på de tre modeller du nævner, at 2 og 3 er OTL forstærkere, mens 6'eren er med transistorer. 6'eren er derfor muligvis bedre til hovedtelefoner med lav impedans. Dertil vil jeg sige, at Mr. Woo derhjemme også får esw9 (42 ohm, tror jeg) til at lyde bedre. Ingen problemer. Ved dog ikke helt med mine k501 (vistnok 120 ohm), synes ikke at de er helt på toppen hverken med eller uden Mr. Woo - men det kan være at lydsignaturen ikke helt er min stil. Mine første gode hovedtelefoner DT770m (80 ohm), som jeg har været meget træt af, har også fået nyt liv af forstærkeren.
Jack Wu var ok at maile med, besvarede spørgsmål kort, men hurtigt. Han var villig til at deklarere pakken som ønsket. Pakken ankom som aftalt, godt og omsorgsfuldt indpakket. der var ventetid, da han først skulle bygge forstærkeren, men jeg havde den ca to måneder efter pengene var overført.
Forresten kan wa2 og wa3 også bruges som preamp. wa2 har fire rca inputs og en pre-out. Jeg har ikke brugt den som preamp endnu.
|