| Forfatter |
|
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænkte om vi skulle begynde at finde en dag hvor vi skal have vores næste meet ? Jeg kan igen (som det jo snart er blevet tradition) godt lægge lokaler til i Klampenborg på de sædvanlige betingelser og vil foreslå en af følgende weekender i september/oktober
Lad mig høre om der er stemning for et nyt meet i Klampenborg og hvornår I kan. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tager til Brasilien medio August også frem til december, så jeg kan nok ik nå det
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niko, der skal nok komme et møde i det jyske, men det er først om et lille års tid, hvis de tidligere møder bruges som rettesnor.
Jan, jeg kan tilslutte mig begge sæt datoer, dvs både uge 38 og uge 40.
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan også på begge de pågældende datoer, men jo senere det bliver jo mere udstyr får jeg købt (og har med)...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tager gerne turen til Klampenborg. Og jeg kan også begge weekender.
Og tak fordi du vil lægge lokaler til igen nc8000 - jeg glæder mig allerede
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altid godt at være i god tid 
Skulle også mene at jeg kan begge dage.
|
| Til top |
|
| |
balbrech Forum Bruger


Bruger siden: 15 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder spændende.....
Er det kun for allerede kendte ansigter eller?
Hvad går weekenden ud på?
Hifi forventer jeg men sådan lidt mere i detaljer :-)
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bestemt ikke kun for kendte ansigter alene, alle er velkommen og det eneste krav for deltagelse er interesse for head-fi og respekt for det nogen gange ret dyre udstyr folk tager med. Det er altså heller ikke noget krav for deltagelse at man selv kan medbringe udstyr.
Formålet med et sådant meet er at folk tager så meget af deres udstyr med som de kan magte med henblik på at andre kan lytte til det og man kan tale om det. En stor del af dette udstyr kan jo ikke sådan lige prøvelyttes i forretninger i Danmark så ofte står man og køber i blinde.
Der er heller ikke tale om en weekend men blot en dag i weekenden, hidtil har det været lørdagen men dette er sådan set ikke noget krav heller. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået lidt udstyr siden sidst, og hvis alt går efter planen, så er det nok også noget af det jeg tager med...
Silverstone Ensemble EB01 usb DAC, med mit eget klasse A single ended udgangstrin. Kondensator fri i udgangen, og har kun en Black gate NX Hi-Q som overførselskondensator fra selve DAC kredsen (Burr-brun pcm2702). Laver sin helt egen +/-15v direkte fra usb power. Efterfulgt af et lavpas filter med meget lav frekvens. Når det kører klasse A er der jo ingen grund til af have en lav impedant strømforsyning da den kører med en kostant strøm.
Samt den lækreste lille netbook i form af en Lenovo S10 som trådløst spiller flac direkte fra en central server i huset.

 Kan man vist lige ane udgangstrinnet, monteret i siden af DAC'en.

Tager selvfølgelig min egen HM Headamp med også, + Grado RS1
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 26 April 2009 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18 - Den ser helt bestemt meget spændende ud din dac.. Det lyder til at du har moddet den rimeligt grundigt enddog ?
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 26 April 2009 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt alle dage. Medbringer Accuphase CD spille, Little Dot MKlV-SE, HD650, og de overraskende "bang for the buck" Creative Aurvana Live + hvad jeg ellers finder på, eller har anskaffet i mellemtiden 
Flot du vil lægge lokaler til nc8000 
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 27 April 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
|
Flot du vil lægge lokaler til nc8000 
|
|
|
Håber vi når at se fangekælderen denne gang... Den gik jeg ihvertfald glip af sidst ;-)
|
| Til top |
|
| |
FrederikS Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 27 April 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har slet ikke noget overblik over hvor meget skole arbejde jeg har på det tidspunkt men hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne kikke forbi. Måske med lidt Head-Direct EF1, Marantz CD6002, diverse hovedtelefoner og in-ears.
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt sikkert også frisk på meet igen. Det har jo været en stor fornøjelse de foregående gange - og lokalerne bliver jo ikke bedre!
So far kan jeg begge datoer, men ville nok foretrække hvis den kan blive weekenden i september. __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg melder også gerne min ankomst hvis det er muligt for mig at komme.. Der er ret lang tid til de datoer, så at sige om jeg kan den dag eller ej, er lidt svært, men mon ikke 
Medbringer naturligvis diverse udstyr jeg måtte have på det givne tidspunkt..
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18 skrev:
Tweaker skrev:
|
Flot du vil lægge lokaler til nc8000 
|
|
|
Håber vi når at se fangekælderen denne gang... Den gik jeg ihvertfald glip af sidst ;-)
|
|
|
Fangekælder er der nu ikke, men der er da 2 sjove rum i kælderen, jagtrummet og wodoorummet som optræder som en af lokationerne i Temeplriddernes skat III filmen. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
micma18 skrev:
Tweaker skrev:
|
Flot du vil lægge lokaler til nc8000 
|
|
|
Håber vi når at se fangekælderen denne gang... Den gik jeg ihvertfald glip af sidst ;-)
|
|
|
Fangekælder er der nu ikke, men der er da 2 sjove rum i kælderen, jagtrummet og wodoorummet som optræder som en af lokationerne i Temeplriddernes skat III filmen. |
|
|
Jeg så nu hellere en velassorteret vinkælder
__________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan vi også delvis klare, men kun chefen har nøglen  __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Kasper Kj Forum Bruger


Bruger siden: 28 August 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 04 Maj 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også mægtig gerne med, men jeg har nu ikke nogen præferencer hvad angår datoer til den tid. Jeg prøver at indrette mig!
Jeg håber at jeg har fået skaffet nogle penge til den tid, så det giver mening at gå og prøvelytte jeres telefoner. vil rigtig gerne få hørt et par jvc'er og denon d7000 hvis der er nogen der har dem med. Lige nu går jeg dog stadig og betaler penge tilbage til madbudgettet efter mit rudistor og netstøjsfilter indkøb. Det er ikke nemt både at være studerende, familiefar, headfinørd og satans utålmodig.
Hvis jeg kan finde en kørelejlighed deltager jeg med nedenstående.
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 04 Maj 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
D7000 kan jeg ikke byde på men en LA2000 som er Mark Lawtons super moddede D2000
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |