Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Yuin G1A vs. KSC75 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 29 April 2009 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Jeg hører i virkeligheden nok mest musik, på den daglige cykeltur til og fra arbejde. Her har mine KSC75 gjort det rigtig godt, men man er jo nysgerrig, for hvad nu hvis det kan blive bedre?

Jeg ved ikke om det kan blive bedre, men disse her er i al fald dumpet ned i min postkasse.

 

 

Yuin G1A. Yuin er jo kendt for deres fantastiske earbuds, så nu skal det prøves om de også kan lave clip-ons.

Som det ses er bøjlesystemet helt magen til det Koss bruger på deres KSC75.

 

Jeg vender tilbage med lytteindtryk når de har spillet et par dage.



__________________
Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000

Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 29 April 2009 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

Ahh dem havde jeg også tænkt på at købe, men det er jo at vi har en dansk testkanin før mig
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 29 April 2009 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

fantastisk.. hvis de laver bare halvt så gode clip-on's som de laver earbuds bliver du en glad mand.. :) Jeg vil også glæde mig til at høre dommen !
Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Kane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået lyttet lidt til Yuin G1A nu og også op mod KSC75. Dette er sket gennem min Sansa Fuze med FLAC filer og Ibasso T4.

G1A er bedre end KSC75. Der er mere luft, diskanten står klarere. Jeg oplever også mere rum, ligesom bassen er mere præcis. Men men, forskellen er ingenlunde som nat og dag, det er noget man lige skal lytte lidt efter. Og mange af forskellene bliver hurtigt udvisket, når man kommer op på cyklen og kører gennem københavn, med alle det baggrundsstøj det giver.

Komfortmæssigt oplever jeg ingen forskel, G1A sidder måske lidt løsere end KSC75, men det er ikke noget der betyder noget.

Så vidt jeg lige husker er G1A en 5-6 gange dyrere end KSC75 og det er de efter min mening ikke værd. Kan de findes brugt, kan de være et godt køb - men skal de kun bruges på cykelturen, kan man ligeså godt købe et par KSC75 og bruge resten på musik istedet.

 



__________________
Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000

Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane
 
Henrik_sdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 474
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

God beskrivelse, nu mangler vi bare en testkanin med et sæt G2A på hovedet.. 
Til top Vis Henrik_sdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik_sdk
 
Librarian
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 25 September 2009 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Jamen, jeg har lige købt et par og er meget glad for dem:-) Har dog ikke lavet den oplagte KSC75 test...

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=77242&K W=yuin

Til top Vis Librarian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Librarian
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes