Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 16:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Velodyne SPL-1200 Ultra (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vilstrup
Forum Bruger
Forum Bruger
Bang & Olufsen sælger

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Godaften alle sammen.

Jeg går nøje og overvejer om jeg skal spare nogle penge sammen og så købe denne subwoofer, men efter som jeg ikke har hørt den endnu, så ved jeg ikke helt hvordan den lyder, det skal så lige siges at jeg kun har hørt godt om dens forgængere.

Men så tænkte jeg på om der var nogle af jer andre som har hørt denne subwoofer? For jeg har ikke lige mulighed for at køre hen til en forhandler for at høre den, da den nærmerste forhandler ligger i Sønderborg, nemlig AV-Connection.

Men som sagt, er der nogen af jer her inde som har hørt den og hvis i har, hvad syntes i så om den?

Jeg håber at I kan hjælpe mig lidt:D

Det skal så også lige siges at jeg skal ud og have købt mig nogle nye højttalere, hele vejen rundt i og det bliver Monitor Audio Silver Serien, nemlig RS8, RSFX og RS center.

Vilstrup
Til top Vis Vilstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vilstrup

Thomasdk1405
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2007
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 12 Maj 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Hej !

Nej - må indrømme jeg har ikke hørt den - har kun læst denne test:

http://www.hometheaterhifi.com/subwoofers-products-menu-colu mn1-41/516-a-secrets-subwoofer-review.html

(på udenby'sk hedder den optimum og ikke ultra men er helt det samme). Har fået mere power nu - 1200 w rms før 1000 + skulle vistnok gå en anelse dybere. Ligeledes har den nu 7 bånds peq mod før 6 bånds (automatisk rumkorrektion). Har haft den gl. model velo spl-1200 hjemme, men da jeg nu er "miljøskadet" af min SVS så kom den ikke i mål. Men, må indrømme var imponeret af hvad den lille sag kunne (den gl. model). Jeg ryger selv på SVS ultra + deres AS-EQ1 i nær fremtid - men vi er så ude i noget helt andet grej og størrelse. Personligt ville jeg ikke gå under 12" - har hørt 10" hos svoger og synes at den mangler rigtig bund. Vi skal ned under 20 hz før jeg gider lege med

Hilsen Thomas

Til top Vis Thomasdk1405's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomasdk1405

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes