| Sendt: 15 Maj 2009 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er godt nok en del forum der beskriver problem med at overføre playlister fra iTunes til SC. Men jeg har ikke stødt på nogen hvor der står noget om NAS. Mit problem er at SC køre på NAS og iTunes danner sin playlistefil library på c:\dokument og sitting\.... og der har min Netgear NAS ikke adgang til. Man kan så ændre placeringen af iTunes filer, men synes kun det gælder selve musik-filerne, men iTunes Music Library.xml ligger stadig på C:\Documents and Settings\xxx\My Documents\My Music\iTunes...kan man ændre det (dette er nok et iTunes problem). Nogle der har en god idé ?
Ellers er SC super og med iPeng på ipod Touch så spiller det bare :-)
/Jan
|