Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 20:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Squeezebox, iTunes og playlister på NAS (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jr_music
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 15 Maj 2009 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Der er godt nok en del forum der beskriver problem med at overføre playlister fra iTunes til SC. Men jeg har ikke stødt på nogen hvor der står noget om NAS. Mit problem er at SC køre på NAS og iTunes danner sin playlistefil library på c:\dokument og sitting\.... og der har min Netgear NAS ikke adgang til. Man kan så ændre placeringen af iTunes filer, men synes kun det gælder selve musik-filerne, men iTunes Music Library.xml ligger stadig på C:\Documents and Settings\xxx\My Documents\My Music\iTunes...kan man ændre det (dette er nok et iTunes problem). Nogle der har en god idé ?

Ellers er SC super og med iPeng på ipod Touch så spiller det bare :-)

/Jan

Til top Vis jr_music's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jr_music
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 16 Maj 2009 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

Jeg vil tro at hvis du i window's registry ændre lokationen af 'my music' til et sted hvor NAS har adgang til - f.eks et eksternt drev, så burde det virke.
Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 
jr_music
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Hej

Ja det hjalp faktisk - tak for det...

Til top Vis jr_music's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jr_music
 
flex195
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Hej jeg er lidt nysgerrig, du skriver du bruger en Ipod Touch, bruger den som controller til din squeezebox? og hvordan kan det lade sig gøre?

__________________
Mvh Brian

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195
 
Lynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Marts 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 821
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

http://penguinlovesmusic.de/ipeng-the-iphone-skin-for-squeez ecenter/

__________________
Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
Til top Vis Lynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lynge
 
flex195
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Takker for linket synes dog ik jeg kan se nogen steder om det fungere til Squeezebox V3?

__________________
Mvh Brian

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes